Aleksander W. Lind Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hei Nå er det lenge siden jeg har lagt ut bilder her på forumet så jeg bestemte meg for å legge ut noen av min siste tur. Fant en kjempebra freeware scenery over VHHX (den gamle flyplassen til Hong Kong, Kai Tak) og satte i går igang en tur på en liten studiedag :grin: Siden VHHX ikke er i bruk den dag i dag måtte jeg benytte meg av både værrapporter og flightplans til VHHH (med en liten twist på da :cool:) Flyet var PMDG 747-400 med Cathay Pacific, som også var den siste turen med 747 intill jeg får bedre RAM. Under DES og landing begynte simmen å hakke og PCen å jobbe noe grusomt mye, så er nok desverre ikke så mange landingsbilder.. PS: Alle bildene er uredigerte! Nok snakk, her er bildene fra turen Dubai Int - Hong Kong, Kai tak med CX738 :cool: (tekst er under bildene ) Står ved gaten og tar min walk around mens styreman og kaptinen gjorde flyet klart En tom kabin, for nå :grin: Kommet inn i cockpiten og det meste er klar for ruten vår østover. Ber om taxi clearens og vi blir sendt mot rwy30L Lainer opp mens en moony tar av før meg Cleared for take off, wind calm Rotate :cool: Og der har den gigantiske B744 luft under vingen Klatrer mot den første CRZ høyden som er FL360, vi kom senere opp til FL400 Etter noen få timer begynte natten å falle på her i øst Er så lei mørket :grin: Etter noen timer oppe i luften blir vi endelig klarert nedover mot Kai Tak Må bremse litt for å nå høydene :cool: Pga, PCens harde jobbing årket jeg ikke vente på at alt skulle oppdateres så går rett på finalen. Har rwy i sikte Holder meg litt høyt for å ikke kræsje i bygningene som ligger rett før rwy. Kom nå ned Det var alt jeg hadde å by på for denne gang. Alle kommentarer er velkommne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Dette var rett og slett imponerende flotte bilder Aleksander! Skarpe og fine med flotte scenery og passe variasjon utside/innside av flyet. At de i tillegg også er uredigerte satt prikken over i'en. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Nydelige bilder Aleksander. En fantastisk kombinasjon av bilder fra utsiden og fra VC. Og det siste er jo bare sykt tøft.... får en sånn "Å dæven nå er det full kons så dette blir siste bildet"-følelse. Well done mate. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F Berger Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Veldig bra som alltid Aleks, får se om det ikke blir en tur til Kai Tak på meg også i helga Et fantastisk scenery, og utrolig at det er gratis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Hjelset Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Flotte bilder, Aleks! Ser ut som du hadde en flott tur østover! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Nydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Vet jeg har svart før på denne...men Pokker...sorry skal snakke mitt eget språk fra nå...satan i d grønne!!! Har sett litt på disse bildene den siste timen...eller soooo. Det er bare en ting å si å det er at du har herved fristet meg til å fly til gode gamle Kai Tak. Atter en gang...Vakkert!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 12. januar 2008 Premium Medlem Del Skrevet 12. januar 2008 Flott reportasje, sexy quinde, nydelig nattstemning i cockpit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander W. Lind Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Takk for alle de flotte kommentarene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.