Gå til innhold

Ett par selvlagde flyfilmer


Jon L

Anbefalte innlegg

Heisann =).

Tenkte kanskje det var noen her som ville vaere interessert i det, lagde ett par filmer mens jeg drev og arbeidet med PPL'en min her i Daytona, ikke noe storslagent, og kanskje ikke det beste musikkvalget, men uansett :P

Har ikke filmet noe mens jeg har drevet med instrument rating enda, men tar kanskje med meg kamera naar ting begynner aa gaa litt mer smooth.

 

En av de foerste solo-turene mine, paa Daytona Beach International, rullebane 7R:

 

Min natt cross country, lander paa 7L Daytona:

 

Har nesten 3 timer med film fra cross country soloene mine, men har ikke tatt meg tid til aa importere all filmen og redigere enda, har ogsaa saan 8 timer med opptak fra intercomen ;p, skal nok klare aa spleise de sammen en gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for tilbakemeldingene =).

Skal se om jeg klarer aa lage den filmen i en naer fremtid, dog instrument trening tar kaka paa meg for tiden.

Skal dog faa tid til aa oppdatere hjemmesiden min med noen flere bilder snart tror jeg =). Skriver i denne topicen om jeg faar ut fingern og lager filmen ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten shameless bump :P

Lasta opp en ny film i dag:

En ILS approach fra en cross country jeg gjorde under instrument rating kurset mitt. Flyr inn til en flyplass som heter Kissimmee, approach rett over Disney World, Orlando =)

Hadde ogsaa min foerste multi-engine tur paa Fredag, morro ;D

 

Her er uansett linken:

http://uk.youtube.com/watch?v=2gV7E8ZygI4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vanligvis pleier den aa komme paa lenger ute i flaren, men det flyet her har litt vel aggressiv stall warning saa den kommer paa ved litt vel lave AOA. Er forskjellig fra fly til fly, noen kommer paa nesten i det du staller, andre mens du er i ganske rask slow flight

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, da klarte jeg aa produsere enda en :P

 

Jeg og en venn av meg som leide fly og bare kose-flygde rundtomkring i Daytona :P

Jeg flyr, han filmer og tar bilder :)

Landa paa en uncontrolled airport, suste over stranda paa 500-700 fot, foer vi dro tilbake til Daytona igjen og landa der :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...