Gå til innhold

En dag på Heatrow !


Geir Ove Finstad

Anbefalte innlegg

Ja jeg er gal ! I dag tokk jeg flyet til Heatrow og spotta en hel dag, med 07.55 fra engm og 19.35 fra Heatrow.

Jeg har aldri sett så mye forskjellige fly og flyselskaper på en dag før! 737-757-747-777-A319-320-321-300-310-340 ja alt.....til og med SAS sin A340! den sto på bakken rett ovenfor terminal 3 i hele 6 timer. Av 777 ble det Emiratene,Virgin og Air Amerika for og nevne noen.....dette kan anbefalles på det sterkeste,,,hvist man er gal/intresert da....mange mener vell at jeg er lobotomert men men....tokk 168 bilder....til fotografen for fremmkalling i morgen.....Blir det noe på Søndag? da kommer PIA med 747......skal vi møtes?????

Gofi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] jeg gjore det samme 17 juli, tok den første SK maskinen til LHR ,men måtte nøye meg med 1735 tilbake igjen, jeg satser ikke på ID-biletter på ett overbooka fly.

men det var sinsykt artig, anbefales på det varmeste.

 

Hint hint. "spotters galery" på toppen av terminal 2 er ett praktfult sted å være [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Sten arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike reiser, tur/retur samme dag er alltid veeeeldig dyre. Men er du under 26 år koster den turen 2300kr iflg SAS. Ellers er prisen hele 9200kr [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image]

Anbefales på det sterkeste sier du? Vel jeg syns det var litt mye å kaste bort bare for en dag på Heathrow [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Jo du er nok en smule crazy [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Det er ei plage at dere som er under 26 kan reise for en rimelig penge, bestille på avreisedagen og åpen retur. Diskriminering!

Men det vel fordi at det er vi over 26 som har penga...hehe

[ 31-08-2001: Endret av: Helge Bø ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Helge Bø:

Det er ei plage at dere som er under 26 kan reise for en rimelig penge, bestille på avreisedagen og åpen retur. Diskriminering!

Men det vel fordi at det er vi over 26 som har penga...hehe

[ 31-08-2001: Endret av: Helge Bø ]

Når det gjelder billettene til dem under 26 hvis det her er snakk om ungdomsbillettene så kan man IKKE ha åpen retur på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Slike reiser, tur/retur samme dag er alltid veeeeldig dyre. Men er du under 26 år koster den turen 2300kr iflg SAS. Ellers er prisen hele 9200kr

Et lite råd. IKKE fly med SAS til Heathrow bruk British Airways de er mye billigere. Jeg har vært i London hvert år de siste 4 årene og har aldri betalt mer en ca 1650 kr tur/retur, mener jeg det var.. Nå var riktignok jeg der en uke av gangen, men BA var MINST 500 kr billiger enn SAS. Servicen til British Airways er også kjempebra

Mvh

Tormod Ihlen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Tormod Ihlen:

Jo de er jo klart billigere, men de flyr ikke til Heathrow, de flyr bare til London Stanstead, tror jeg det er.

I tillegg går også prisen der utover servicen ombord. (Ingen servering) [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Servicen ombord er IKKE my concern om jeg skal fly til england.

Kenneth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det er greit med slike "sprell" så lenge jeg kan bruke ID-biletter, kosta ikke mer en ca 500 kr, og da kan jeg bruke både BA og SAS, tar bare det som kommer først, så de 500 kr har jeg jo spart ganske fort inn i tax-free'en uansett, så er det en fin tur i tillegg. jeg skal i allefall en tur til england før jul, samt at jeg skal til Florida (kennedy space center) å se en romferge oppskytning i november. og da blir det jo litt tid til spotting, både på sivile og militere flyplasser samtidig, oxo er det ikke heller så sinsykt dyrt (ca 1600 kr med icelandair)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til deg som skal til Miami og se Shuttle launch.......det er bare det råeste som finnes....jeg var og så oppskyting 86 og de kreftene som dette avgir.....er helt....22000 kmt på 60 sekunder,,man får en følelse av at lufta deles..revnes med laser.....et lite tips: ta en tur på romsentret etterpå....er du rask så kan du både høre og se mye aktivitet i ferga ..live....og du .....sjekk size på Apollo raketen.....its big....Det er også en del kule flyplaser nede i miami tampa området, hvert og besøke....god tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geir Ove:

Ser du er lettere henrykt over PIA's maskin (går ut fra at det er Jumboen siden du snakker om søndag).

Jobber selv på ENGM og kan vel ikke akkurat si at PIA er det flyet som er mest innbydende å se på (eller inni for den saks skyld)

Foretrekker da heller Iran Air på fredager, rent, pent og ryddig + at crewet der er mye hyggeligere enn hos PIA.

Ellers savner jeg allerede Atlas Air hver første torsdag i mnd (?), majestetisk syn idet de vinker oss farvel i solnedgangen.......

:mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Tack för ett gott skratt

Ha det gott

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...