Gå til innhold

FS-Treff i Trondheim 11. Januar


Åge Storli Berg

Anbefalte innlegg

Grunnet mye usikkerhet og rot i den andre posten, tillater jeg meg å ordne ny post, som forhåpentligvis blir lest av flest mulig her i Trondheimsområdet om omegn.

 

Den 1. Desember 2006 hadde vi et lite FS-treff her i byen. Vi var vel 9 stykker som møttes på Egon i Prinsens Gate, hvor vi diskuterte fly og luftfart, imens vi spiste og koste oss! Vi fikk også besøk fra "langtvekk", nærmere bestemt Kim Ruben fra Tromsø, og jeg mener å huske det også kom noen fra Østlandet!

 

Hensikten med dette innlegget er dermerd å invitere flyentusiaster i alle aldre med på et treff her i byen

FREDAG 11. JANUAR 2008.

 

Stedet vi møtes har vært diskutert før, men jeg ønsker gjerne å høre deres synpunkter om hvor vi skal møtes ;)

 

Aktuelle resturanter:

 

  • Peppes Pizza Solsiden
  • Peppes Pizza Torget
  • Dolly Dimples Nordregate
  • Egon Prinsen
  • Egon Søndre
  • Egon Tårnet

 

 

Dersom dere har flere tips, post dette under her så skal jeg tilføye det.

 

 

Med dette inviterer jeg alle flyfrelste med på et treff denne kvelden!

 

Håper på kommentarer fra dere der ute!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du kommer med en ny tråd! Den forrige var bare rot..

 

Var det ikke på Peppes, solsiden man kom fram til i den forrige tråden? Synes uansett det er et upassende sted og dårlig med plass. Ved Egon søndre (Det er den ved Nova kino?) er det jo god plass, og samtidlig mulighet for å sitte litt avskilt fra andre bord, noe som kan være greit når vi er mange sammen!

 

Ellers hadde jo tårnet også vært bra, kommer jo litt nærmere flya :grin:

Men fellesbord for så mange der oppe er det vel heller dårli med.. eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte samme tanke med at det ikke var sentralt "nok".

 

Aleksander' date=' jeg har sett reklame for dette tilbudet flere plasser, dersom dette gjelder til og MED den 11., er jo kanskje det noe å satse på ?

 

så dermed;

[b']PEPPES PIZZA 11. JANUAR[/b]

 

Noen som er "enige" i det?

 

 

Jeg er enig. Solsiden?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som om du må bytte buss på Valentinlyst men det er feil... Buss 20 og 60 (som går samme vei men i hver sin retning) har en liten stopp på Valentinlyst før de kjører videre...

 

Dersom alle bor i sentrum er det klart at Solsiden er mer sentralt. Dersom folk blir litt rundt om kring er det ikke store forskjellen.

 

-Men om han som arrangerer dette har bestemt seg så er det vel ikke så mye å tenke på lenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre det blir store protester mot dette, ønsker jeg velkommen til FS-Treff i Trondheim

 

FREDAG 11. JANUAR, PEPPES SOLSIDEN

 

Jeg ber alle som er interisert i å være med sende meg en PM, så får jeg telt opp hvor mange vi blir.

 

De som er med ( oppdateres fortløpende når jeg får PM)

 

  • Åge Storli Berg
  • Kim Vanvik
  • Alexander Sletvold
  • Filip Gundersen
  • Frode Skibrek

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnet at jeg mister muligheten til å redigere innlegg etter så så lang tid, må jeg lage et nytt et.

 

FREDAG 11. JANUAR KLOKKEN 19:00, PEPPES SOLSIDEN

 

Jeg ber alle som er interisert i å være med sende meg en PM, så får jeg telt opp hvor mange vi blir.

 

De som er med ( oppdateres fortløpende når jeg får PM)

  • Åge Storli Berg
  • Kim Vanvik
  • Alexander Sletvold
  • Filip Gundersen
  • Frode Skibrek
  • Jan Gunnar Nystrøm
  • Michael A Brendås
  • Vegard Mardahl
  • Jørgen Bremnes Nielsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her ble det mye fram og tilbake. :grin:

 

Uansett godt man får istand noe, selv er jeg ikke i Trondheim denne dagen men ønsker dere lykke til med treffet!

 

Forøvrig så virker det som smaken på maten er viktigere enn treffet, fokus folkens! Maten er bare en bi-ting, treffet her hovedagenda! :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...