Gå til innhold

CheyenneX Seriøs råskap.


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Julegaven til meg fra meg! Og gjett om jeg ble glad :D . Dette er seriøse saker, og denne monsterbedriften krever full oppmerksomhet fra start til landing. Men til gjengjeld får du et glis du ikke har trodd var mulig, og lydkvaliteten oppleves som truende av både naboer og tilfeldig forbipasserende.

Dette flyet passer bedre med kamuflasjemaling og våpenlast, enn pax med stresskoffert, og selv om det er konstruert for høy hastighet i store høyder, så er det like gøy å rase over vidda i snøscooterhøyde. Digital Aviation har gjort et grundig arbeid med denne modellen, og den fortjener en plass helt fremst i hangaren CheyenneX

 

ch1.jpg

ch2.jpg

ch3.jpg

ch4.jpg

ch8.jpg

ch7.jpg

ch12b.jpg

ch5.jpg

ch6.jpg

ch11.jpg

ch10.jpg

ch12.jpg

 

Anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Hei Gunnar, joda den flyter helt greit og jeg merker ikke noe hakking eller "slow down" i frames. Den tar litt tid å laste inn ( omtrent som WOP B-17) og det er en liten forsinkelse fra ekstern view til VC, så den krever litt mer enn standard-fly, men det er for bagateller å regne.

 

Jeg har også hatt Twin Comance siden den kom ut, og har stor glede av den, men Cheyenne er en helt annen greie. "Lillebroren" er fin til søndagsturen i nærområdet, men skal du rocke med høyt tempo og ditto lydnivå, så er Cheyenne førstevalget. Den er meget gjennomført, og jeg ser av andre forum at den begeistrer høyt oppe på scalaen :D .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Nå husker jeg bare såvidt KingAir`n fra lang tid tilbake i noe de kalte FS9 :grin: , og den var meget imponerende den gang. Cheyenne er mye av det samme, maksimal realisme og grafikk så det holder, men jeg føler sistnevnte har mye mer å by på av "flyfeeling", som forsterkes kraftig av fantastisk lydkvalitet. Denne er også laget helt etter oppskriften for FSX, så du får alt av siste nytt i kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bakprat for å beskriv ellers gode bilder her. Vil nå si de fortjener bedre enn som så, sia de kom som glassklart jævelskap igjennom knust himmel!

Med liten eller heller ingen hensyn til motakeran!!!.. jaja vi kan alltids ladd batterian i noen forgjevese motvibrasjona!

 

Men ellers va det nu en fin liten sak du fikk under treet da :) får æ prøv???!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Takker for hyggelig interesse! Og jada Espen, du skal selvsagt få prøve, om ikke før, så på neste FS-samling. Forresten, ser du er tidlig oppe, betyr det at vi har med å gjøre en trøtt småbarnspappa som sniker seg noen øyeblikk innom FS?? :D Er det på tide å gratulere ?? :D:D .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...