Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 9. desember 2007 Premium Medlem Del Skrevet 9. desember 2007 Lurte litt på hvordan de nye 3D-lysene fra Shockwaves funket på AI-flyene, så jeg fyrte opp "Beaver`n", og tok noen galmannsrunder over Gardermoen. Ser ikke så gæernt ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Johannessen Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Detta va nice. D e FSX går eg ut i fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Galmannsflyging ja,tenker det hylte kraftig TRAFFIC...TRAFFIC i den SasBraathens maskina under take off :grin: :grin: 3D-lysene ser jo riktig så flotte ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 9. desember 2007 tenker det hylte kraftig TRAFFIC...TRAFFIC i den SasBraathens maskina under take off He he he, jada jeg hørte det helt opp i cockpit`en min :grin: , men det er ingen ting i forhold til ropingen fra tårnet :grin: . FSX går eg ut i fra? Det går BARE i FSXA her i gården . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Har du Ultiamte traffic? Likte AI trafficen Fine bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 9. desember 2007 Har du Ultiamte traffic? Likte AI trafficen Har Ultimate Grindstein . Steinar Grindstein hjalp meg å sette sammen en pakke med AI-trafikk. Flyene er samlet fra en rekke freeware-produsenter, og ser mye mer realistiske ut enn fra betalingspakker som UT o.l. Uansett hvor i verden jeg flyr, så møter jeg fly fra de riktige selskapene, i tillegg til masse forretningsfly og militær aktivitet! Men dette er ingen lettvint løsning, da "pakka" er på nesten 5 Gig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Stilig! fuker det til FS9? Er det noe forskjell når du bruke strobe lights? tenker på at på kveldene når man taxet ut så ser man gjennskinn i bakken fra lysene. Hadde vert stilig i simmen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Ernst din lille rakkar. Dette var så fristende at jeg knapt kan vente med å dra VISAn til lønna er inne. Å jaggu ser det ut til at AI jeg hjalp deg med fungerer hos deg. Har noen overraskelser på gang i AI til neste treff Ernst, så vær beredt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Steinar. kan du sende denne pakka til meg på MSN???? Hva er MSN'en din...? den er borte:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Har ikkje Micrsoft klart å lage til ein SKIKKELIG effekt av lyset på bakken enno? Det ser jo ut som om det berre er litt kvit transparent tekstur. Ser ikkje ut til å vere noko endring ifrå FS2004 på den fronten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 9. desember 2007 Har ikkje Micrsoft klart å lage til ein SKIKKELIG effekt av lyset på bakken enno? Akkh nei, ikke så store forandringer i default-lysene. Men med "bloom" blir det noe bedre, dåg sinker det frames. Da ble det faktisk MYE bedre med Shockwaves 3D Lights Redux, og det UTEN at det merkes på frames!! Har noen overraskelser på gang i AI til neste treff Ernst, så vær beredt. Høres spennende ut Steinar . Du har jo allerede GRUNDIG dokumentert dine kunnskaper om så mangt innen FS-verdenen, så når du kommer med noe nytt er vi på tå hev i full beredskap !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.