Gå til innhold

3D lights på AI.


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

tenker det hylte kraftig TRAFFIC...TRAFFIC i den SasBraathens maskina under take off

 

He he he, jada jeg hørte det helt opp i cockpit`en min :grin: , men det er ingen ting i forhold til ropingen fra tårnet :grin: .

 

FSX går eg ut i fra?

 

Det går BARE i FSXA her i gården ;) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Har du Ultiamte traffic? Likte AI trafficen

 

Har Ultimate Grindstein :D . Steinar Grindstein hjalp meg å sette sammen en pakke med AI-trafikk. Flyene er samlet fra en rekke freeware-produsenter, og ser mye mer realistiske ut enn fra betalingspakker som UT o.l. Uansett hvor i verden jeg flyr, så møter jeg fly fra de riktige selskapene, i tillegg til masse forretningsfly og militær aktivitet! Men dette er ingen lettvint løsning, da "pakka" er på nesten 5 Gig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Har ikkje Micrsoft klart å lage til ein SKIKKELIG effekt av lyset på bakken enno?

 

Akkh nei, ikke så store forandringer i default-lysene. Men med "bloom" blir det noe bedre, dåg sinker det frames. Da ble det faktisk MYE bedre med Shockwaves 3D Lights Redux, og det UTEN at det merkes på frames!!

 

Har noen overraskelser på gang i AI til neste treff Ernst, så vær beredt.

 

Høres spennende ut Steinar :D . Du har jo allerede GRUNDIG dokumentert dine kunnskaper om så mangt innen FS-verdenen, så når du kommer med noe nytt er vi på tå hev i full beredskap !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...