Ole Sannes Riiser Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Norwegian vurderer flere alternativer pga. vedtaket om åpningstider på Rygge. Les mer Ja takk! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Halvorsen Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Velkommen skal de være om det skulle bli noe av Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Tror heller Rygge snur i 12. time og lar fly lande på natta. Kjos er ikke akkurat kjempepositiv til Torp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Gulliksen Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Det er vel ikke Rygge som må snu, men myndighetene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F Berger Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Det er lufartstilsynet som i september vedtok at åpningstidene for Rygge skulle være mellom kl 07 - 23 Rygge vil ha mellom 0630 og 2330. RSL sendte inn en klage, men luftfartstilsynet gjorde ikke om avgjølsen. Saken er nå sendt vidre til samfertselsdepartementet. Det er ventet at de vil gjøre om tidene siden de har uttalt at det skal være like konkurranse forhold for Torp og Rygge. Norwegian som har planer om basefly på Rygge er avhengig av at fly kan ta av 0630 og lande 2330. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Flak Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Luftfartsverket eksisterer ikke lenger. Det er Luftfartstilsynet i Bodø som bestemmer sånt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F Berger Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 hehe, sorry. Jeg mener selvfølgelig luftfartstilsynet :blush: Satt bare å tenkte på Sverige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Børge Litangen Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Svenske Luftfartsverket er vel likevel ikke det samme som det norske Luftfartstilsynet . Du tenker kanskje på Luftfartsstyrelsen (CAA)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F Berger Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Skal ikke utdype det for mye for dette er jo OT, men jeg satt og mimret på turen til Lanzarote fra Göteborg i vinter (så et skilt der det stod luftfartsverket) og dermed så tenkte jeg ikke så langt Men poenget er at jeg siktet til det norske luftfartstilsynet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.