Gå til innhold

råd og hjelp ang FS2004 kontra FSX


Jan Barreng

Anbefalte innlegg

Tja' date=' skjedde det samme hos meg. Lastet ned FSX igår men syntes det gikk veldig

tregt. Ikke så imponert.

[/quote']

 

Da må du kjøpe orginalen. Så langt jeg vet så er det ikke lovlig å laste ned pirat kopierte spill. Desutten når du først gjør det så beklager for utrykket men man er ikke klokk å skryte av det på et forum...

som jeg alltid sier: TENK FØR DU POSTER!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg dere trekker litt raske konklusjoner her gutter, dog. det finnes også en liten fare for at jeg har blitt litt smånaiv etter en helg på Værnes.. :cool:

 

Så godtroende som jeg er regner jeg med gutten prøver å si at han lastet INN spillet, dvs. det samme som å installere.

 

Jeg regner med at ingen her inne er så dumme at de ønsker å selge noe de har lastet ned, hjelpe meg! :o

 

Her igjen, "lastet ned" er nok bare en vri av "lastet INN", men jeg tror gutten selv skal få svare for seg. :/

 

Martin, som jeg så sjelden sier, TENK FØR DU POSTER! :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...