Marius Helstad Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Min bror linket med til en webside i dag. En flystol som har plass til pedaler og yoke.. Følger med skjerm og pc! Den er laget for flightsim!!! Flystol Full pakke.HotSeats 723 Flight Simulator TRX Game Chair har et navn like langt som vingespennet på nye Airbus A380, og ser minst like morsom ut. Den kommer med en 23-tommers HD-klar LCD-monitor montert på stativ, innebygget PC med 1.8GHz Dual Core-prosessor, surroundhøyttalere med subwoofer, fjernkontroll og støtte for Dolby 5.1-standarden, Logitech trådløs-tastatur og mus, og, kanskje viktigst av alt, en koppholder for de sukker- og koffeinholdige drikkene du inntar altfor mye av i løpet av et døgn. Ekstrautstyr.Setet kan som seg hør og bør justeres etter brukerens ønske, og selv om det ser mer ut som noe Petter Solberg burde sitte i enn flyverne fra SAS, er det helt sikkert komfortabelt når rompeballene og lårene endelig sovner. Det er også mulig å koble til alt fra DVD-spiller til mp3-spiller til høyttaleranlegget (og, antar vi, monitoren), og hvis du ikke så begeistra for den sterke gulfargen på bildet over, fås HotSeats også i tre andre, sterke farger. Når du er ferdig å spille skal det være enkelt å slå stolen sammen slik at den ikke stjeler all plassen i rommet, og også PCen kan flyttes bort til kontorbordet hvis du føler du er ferdig med flystyrter i befolka områder for en stakket stund. Prisen er, passende nok, skyhøy. Du må ut med 5 635 dollar, eller 31 000 kroner. Siter
Geir G Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Ser egentlig ut som noe alle kan lage, for en langt lavere pris... Litt skuffet, men takk for tipset. Siter
Martin Adam Martinsen Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Burde ikke være problem å lage noe sånnt selv... Men ser bra ut. Litt kjipt å kjøpe det hvis du skal bygge cockpit senere. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Ser egentlig ut som noe alle kan lage' date=' for en langt lavere pris... Litt skuffet, men takk for tipset. [/quote'] You said it! :cool: Siter
M E Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Prøvde denne under EAA Airventure i sommer. Fikk prøve ca 1 minutt før stolen sluttet å virke. Er ikke verd 31 lapper for å si det sånn. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Hjelpe meg, så for meg at prisen lå på rundt 5000,- men 31 000,- er jo fantasipris fra produsent/distrubutør! Har ikke stort peiling på priser på tremateriale, men man kan helt fint bygge en slik selv på noen kvelder, prisene nedenfor er sånn ca. Ratt og pedaler: 2500,- Stol fra jysk: 400,- Souround fra Creative: 600,- Skruene fra verktøyskrinet til far: 0,- To trepaller fra Rema: 0,- Noen timers kvelsarbeid: 0, ------------------------------- Totalt: 3500,- Tror jeg skal starte å selge slike bygget av tre til 8000,- jeg.. :whistle: :grin: Siter
Johan Holmseth Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 I tilleg til at PC og skjerm fulgte med Ivar Nå vet jeg ikke da hvor mye pcen er verdt.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.