Vegard Mardahl Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hørte det på lokalradioen i morges at Anne skal ta seg et par friår å bli pilot. Noen som vet om det der PPL eller ATPL hun skal ta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hvem er hu? Noen år for å bli pilot, da tipper jeg ATPL.. Man bruker ikke år på PPL da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Mardahl Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 Har du aldri hørt om Berlinerpoplene Kai? det er hu som har skrevet stykket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Sikker på at du hørte Anne B. Ragde? Dama begynner jo å dra på åra, nå. Ikke negativt ment, men hun er jo 57-modell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Sikker på at du hørte Anne B. Ragde? Dama begynner jo å dra på åra' date=' nå. Ikke negativt ment, men hun er jo 57-modell. [/quote']Har alder noen betydning for om man kan ta flylappen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Ja om man skal bli yrkesflyger så... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Ja om man skal bli yrkesflyger så... Hun kan jo ta cpl å starte eget selskap... Men......syns det er topp, alle må ha mulighet til å ta fly sertifikat hvis de ønsker det! Flott :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Mardahl Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 Ja hun har jo tross alt tjent inn mange mill. på bøkene og tv-serien.... hva så om hun er gammel. Det finnes jo mange flere enn bare hun som gjør d samme, men de er ikke så kjent og da hører vi heller ikke noe om det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Ikke glem at pilot ikke nødvendigvis heller bare er ensbetydende med det å ha en propell i nesa eller jet under vingene, eller at alle sertifikater kun er enten PPL eller ATPL da. Kanskje en kunstner som henne heller ser lykken i å pilotere seilfly, hangglidere eller varmluftsballonger..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Er sannt det Halvdan. Om jeg hadde hatt mange millionær på konto hadde nok jeg tatt meg et seilfly og lagt meg på en bølge i et par år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Enig... Det er mye mer poesi i slikt enn all den støyen og forurensingen som vi driver med der oppe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.