Gå til innhold

Missions i Flight Sim ?


Lars Damgaard

Anbefalte innlegg

Hei alle simmere..!

 

Vil bare høre hvor mange der egentlig bruker >MISSIONS< i flightSim. !

Det være seg nr.9, eller den nye nr.10 ( FS.X )

 

Som daglig læser av dette forum, har jeg ikke oppfattet at det er det store samtale emne. Og det er nesten synd...!

Idet man ofte læser indleg fra både erfarende og nye medlemmer, om de sjoveste ting, kunne det måske være på sin plads at orieterer om, at prøve at fuldføre ALLE Missions, vil gøre en til en >RIKTIG< erfaren FlightSimmer.... ;)

( Særlig på FS.X, er der mange krævende. Og ikke mindst, flotte og spændende )

 

Jeg selv kan f.eks. ikke finde den lille elefant unge som er blevet borte for sin mor, et sted nede i Afrika.. :crazy:

- Og at lande i base-camp nær Mc.Kinchy er også en utfordering

-- For ikke at glemme, at fly ut til en olie-rig i Nordsøen, for at hente "folk", og den så begynder at exploderer...!

--- Eller at flyve om kap med en Truck med jett-moter.

---- Eller at lande på et laste-plan på en truck.

Bare for at nævne noget......... :confused:

 

Mit poengt med denne tråd er;

Hvor mange har fuldført ALLE MISSIONS, FS9 og FSX ?

- Og kan vi ikke udveksle erfaringer, der av !

 

Håper dette indspild kan gi en masse sjove svar, og måske også bilder og video.

 

Fortsat go' flight.

 

PS. Som Real-Flighter, er det dejlig avslappende at kunne sitte forand PCen engang imellem. Men syntes dog derfor at der skal være litt real i det, ok ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjennomført alle missions i FSX som innebærer å fly fly med litt størrelse. synes det er litt kjedelig å fly cessna O.L. det første jeg satte meg til rette i og tok av med i FS98 i en alder av 13 år var B737. har elsket den siden. og det ble bare bedre etter jeg begynte å jobbe med de.. jeg vil tørre å påstå at jeg kan klare å fly en B737 fra A til B med litt hjelp. er ikke 100% sikker såklart men med en hjelpsom kaptein i nabosetet som kommer med div tips så skal jeg nok klare det i dag i en alder av 22 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lars

 

Når det gjelder den lille elefanten, så er den ikke så vanskelig å finne. Problemet er at man leter på feil sted.

 

Når du kommer bort til jeepen, så ber han deg lete på høyre side av veien (nord tror jeg). Så du flyr search-patterns her. Men elefanten befinner seg på venstre side. Dette vil du få vite litt senere, når jeepen sier de har fått vite om nye observasjoner.

 

Så hvis du starter på nytt, møter jeepen, så fly videre langs veien i steden for til høyre. Et stykke lenger fram vil du møte et kryss (vei kommer fra venstre), fortsett da litt lenger fram på venstre side. Den står under et stort tre.

 

Lykke til.

 

Thomas

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg sliter litt med nödlandingen i det indiske hav.

 

Må være ærlig å si at jeg jukset litt på den, med det første missionet begynner smeller jeg til full throttle så jeg får bygd opp litt fart før jeg får surge, når den første motoren streiker klatrer jeg for å vinne høyde. kommer bare et par tusen fot og het hjelper på. man slipper å bekymre seg for å ikke nå fram. så lønner det seg å velge å dra nordover til Hanemadoo eller hva det nå heter. det er 20nm kortere en det andre valget. Stripa der er kortere men hvis du lander i ca rett hastighet og setter ned maskina akkurat på kanten av stripa så klarer du det fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...