Gå til innhold

Norwegian på ENFG


Anbefalte innlegg

Nå når det nærmer seg julebord sesong tenkte jeg det kunne passe med dette bildet.

Hele Norwegian samlet på Leirin til julebord, alle ruter innstilt. :crazy:

Tror jeg har fått med alle (også ett par gamle painter) og Xl, FlyNordic og Dubrovnik.

 

Sånn kan det gå når man har for lite å gjøre altfor sent på en mandag.

 

Litt tidlig men God Jul, alle sammen.

TK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig! Hvilken AI pakke har du der alle sammen følger med? Og hvordan fikk du de til å stå slik på ENFG?

 

Flere forskjellige (ca 10 forskjellige nedlastinger) + noen egne modifikasjoner for å få riktige reg.(KKE,KKD,KKW og F-GRSI) etc og lagt til winglets på KKX.

Laget en egen AFCAD til ENFG og en flightplan der alle er på ENFG samtidig.

 

TK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kommer det en oppstilling med nye painter :grin:

 

Nye' date='hvilke tenkt du på ? Tror alle untatt unicf er med. [/quote']

 

Har de ikke noe helt hvite fly nå for tiden?

 

Du har ikke glemt noen, var ikke det. Bare mener å huske at ikke alle de paintene er i bruk lenge. Har jeg rett?

 

Er ikke helt sikker selv,men du er inne på noe ja. Jeg har med to gamle utgaver av KKR (kandidaten og vinterferie) . KKB er helt hvit og KKC,KKD,KKE,KKU,KKV og KKW er uten logo på hale. Er ikke helt som "real life" nær nok :crazy:

Er sikkert noen her som kan svare bedre en meg på hva som er riktig per dags dato.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere forskjellige (ca 10 forskjellige nedlastinger) + noen egne modifikasjoner for å få riktige reg.(KKE' date='KKD,KKW og F-GRSI) etc og lagt til winglets på KKX.

Laget en egen AFCAD til ENFG og en flightplan der alle er på ENFG samtidig.

 

TK [/quote']

 

KKE og KKD? trodde det var KKB,KKC og så hoppet det direlte til KKF jeg. eller er det noe jeg ikke har fått med meg i det siste?

 

Men uansett, åssen blir det når alle pilotene skal fly hjem etter julebordet? serverer de Julebrus der eller? Jeg tviler på at det står en mann med rød jakke utenfor døra som du gir fra deg nøklene til, ikke at det er nøkler til en B737 da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere forskjellige (ca 10 forskjellige nedlastinger) + noen egne modifikasjoner for å få riktige reg.(KKE' date='KKD,KKW og F-GRSI) etc og lagt til winglets på KKX.

Laget en egen AFCAD til ENFG og en flightplan der alle er på ENFG samtidig.

 

TK [/quote']

 

KKE og KKD? trodde det var KKB,KKC og så hoppet det direlte til KKF jeg. eller er det noe jeg ikke har fått med meg i det siste?

 

Men uansett, åssen blir det når alle pilotene skal fly hjem etter julebordet? serverer de Julebrus der eller? Jeg tviler på at det står en mann med rød jakke utenfor døra som du gir fra deg nøklene til, ikke at det er nøkler til en B737 da.

 

har gått ut fra denne lista Plane-Spotter.com når jeg la inn flyene, også til egen ai trafikk.

 

Vil også takke for alle trivelige tilbakemeldinger. :)

 

(He He, snart helg :crazy: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...