Frode Skibrek Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 se her: http://virtualsasbraathens.com/httpdocs Det er jo bare rot... Ikke går det ann å melde seg inn som mytt medlem, ikke går det ann å få hetet ut glemt påloggingsinfo(CNO, Passord) og det eneste som skjer er atfristen for fiksing av siden blir flyttet fremover. Jeg har bare EN ting å si.. UPROFFESJONELT . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 http://flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=371977#Post371977 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 OKi. Fjerner innlegget.Takk for tipset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Vent heller til Virtual SAS Norge kommer, den blir sikkert mye bedre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Det får jeg inderlig håpe. Og Virtual NATO kan brenne. Alt for vanskelig test og de har en paint jeg så gjerne skulle hatt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Den testen er ikke vanskelig om du tar deg 10-15 minutter på å lese litt igjennom det du får spørsmål om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Jeg har lest igjennom det og prøvd ti ganger de siste ti dagene. INGEN ganger har jeg klart 80 % av svarene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Adam Martinsen Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Da må du lese mer! Tydeligvis ahr du for dårlig kunnskap til å være pilot der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Tydelighvis har de for høy standard til at vanlige skrivebordspiloter kan bli medlem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Tja,jeg har greid den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Det er jeg som er eier av serveren. Jeg har ikke gjort noe med VSB. Virtual SAS Norge-siden (som foreløpig ikke er åpnet), som bruker samme database, har ingen problemer som jeg kan se. Det er Kim Andre Lindin som er webmaster og CEO for VSB og VSN, jeg skal kontakte ham så han kan få kikke på det. Werner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Adam Martinsen Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Eller skrivebordspiloter er litt for late:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Frode, for det om at du ikke klarer den testen som faktisk ikke er vanskelig om du kan basic fs, så trenger du ikke komme med sånne oppgulp om at ting kan brenne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg har lest igjennom det og prøvd ti ganger de siste ti dagene. INGEN ganger har jeg klart 80 % av svarene... Sier vel strengt tatt mer om deg enn om testen... Når du sitter og tar en test online som ikke har noen tidsbegrensing så kan du jo bare slå opp det du lurer på mens du holder på, kan ikke helt se hvordan det kan være umulig å få til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Ang. Virtual NATO; hadde ingen problemer med testen (97% mener jeg å huske). Greit, så har jeg VATSIM S3 rating, men det du trenger å vite for testen er likevel ganske enkelt å finne enten på Wikipedia eller ved hjelp av Google... Og ellers er der VATSIM PRC (Pilot Recource Center) og en god del resurser på andre VATSIM-relaterte sider... Ang. Virtual SAS Braathens nettsiden; så i den andre tråden at det ble nevnt "DoS.etterllerannet". DoS kan like gjerne stå for "Denial of Service", og er strengt tatt ikke et virus i seg selv, men mer en metode for å ta knekken på web-servere/sider... http://en.wikipedia.org/wiki/Denial-of-service_attack Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Jeg har spora problemet til et angrep på serveren, der noen vitale filer ble fjernet. Desverre hadde verken jeg eller Kim tatt noen sikkerhetskopi i det siste, så den filen som nå har blitt lagt ut var ikke 100% kompatibel. Vi jobber med problemet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.