Åge Storli Berg Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hei! Imens jeg var på skolen i dag tikket det inn en melding fra Erik på msn, om at hvis det passet for meg kunne jeg ha trening i kveld. Kort varsel, men uansett, jeg har trening i kveld, Værnes Approach altså, Værnes Approach online fra 20:00 lokal tid Kom gjerne en tur! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 yepp!Ble en icelandair 767 tur i kveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Har de 767? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Ja Icelandair har 767. Åge... beklager at jeg ikke kunne fly, men VNoAF hadde event på MP i går samtidig som du hadde trening. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Schøyen Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Velkommen i klubben, Åge - som ny S1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Gratulerer, Åge. Det var synn at jeg ikke fikk flydd, men vælkommen skal du være Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Knall Åge! Beklager at jeg pluttselig dukket opp, og forsvant like raskt.. Things like that happens.. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Takktakk:D Takk til dere som fløy også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artur Kvamme Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Hva er S1? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Njål Kvamme Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Skjønner du ingenting eller artur? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Schøyen Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Hva er S1? Her får du informasjon om dette: Vateud's rating-side Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Skjønner du ingenting eller artur? Det var jo en hyggelig kommentar Njål.. Hvis du er så utrolig kunnskapsrik så kunne du vel kanskje fortalt ham det isteden for den kommentaren? Makan.. Artur; S1 er en rating/grad som vi flygeledere tilegner oss for å kunne sitte som ATC/kontroller på VATSIM. Som du ser av siden så har vi forskjellige grader, og de viser til hvilke luftrom du har lov til å kontrollere, f.eks TWR, APP, CTR etc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artur Kvamme Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Tusen takk for svarene. Njål er litt sur på meg om dagen, så jeg tror ikke han har mye å si til meg. Men jeg får vel gratulere Åge jeg også da. Er det vanskelig å bli slik kontroller? kan jeg bruke FsFinn til det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Om det er vanskelig... Teoriprøven for S1 er ikke så innmari vanskelig, det værste er vel i grunnen å få det til i praksis. Men med litt øvelse skal også det gå greit... Nei, du kan ikke bruke FSInn til det, du må bruke VRC, ASRC eller EuroScope. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Svarstad Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Gratulerer fra meg også!, også på selveste halloween da, ble vel ikke mye goddis på ræ..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Holder meg ikke på Halloween uansett jeg... Ringte på to ganger. Døren ble åpnet ca. 0 % av gangene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Kverneng Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg fikk ikke besøk jeg:( Jeg som hadde lada opp med vanngevær og greier. KJIPT!!! Men gratz Åge! Vi får staffe opp ENVA i helgene vi da:D Nå kan jeg ikke skryte over å ha høyere rank en deg mer når vi er på besøk i tårnet på Værnes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.