Andreas F. Tollefsen Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Ventet på svigers fra Bergen (SK4142) som skulle komme til Trondheim i dag tidlig. I stad fikk vi telefon at flyet deres haddde returnert til Flesland pga. været. Sjekket akkurat METAR og det ga: METAR ENVA 260750Z VRB02KT 0150 R09/0550N R27/0325N FZFG VV001 M00/M01 Q1020 TEMPO 0900 FZFG VV002 De fikk forøvrig beskjed om at de ikke fikk reist opp før på søndag. Det er jo strålende? Noen som vet hva som foregår? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 At de ikke får reise opp før på søndag virker litt rart, og har da selvfølgelig ingen forklaring på det. Men jeg kan bekrefte at det er tett tåke her på Værnes i dag, og forstår godt at trafikken står stille her. Det er såppas at MP i dag skal ha trafikk kontroll for å se til at de som ferdes på basen overholder en fornuftig hastiget mht. vær og føreforhold. Jeg venter også familiemedlemmer oppover i dag, men regner med tåken skal lette så fram til at solen får bryte igjennom! Vi får vente å se. Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Sitter i Trondheim. 50m sikt da jeg stod opp. Sola kom og nå er det cirka 75m sikt. Kan hende jeg bor i et lokalt tåkehøl da... Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Nå er det klarvær også her på Værnes, kan godt hente foreldrene dine med LN-RAI om ønskelig..! :grin: Siter
Marius Helstad Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Var ikke mere en 50m sikt når jeg dro på skolen klokken 07.45 i dag også.. Men det er mye bedere sikt nå =). Siter
Fredrik Rise Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Var litt gøy å se tidligere i dag da sola skinte over hele stjørdal men akkurat der værnes ligger lå det et tykt lag med tåke, akkurat som om noen hadde røyklagt hele flyplassen (kanskje fordi vedkommende ikke ville ha svigers på besøk?) "kommer alle søstrene dine også? Ja alle sammen" Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Var selv ute å fløy en liten tur i dag, gjorde først ett forsøk ca. 12:00, men tåken som lå ute i fjorden begynnte da og krype inn over land og flyplassen igjen slik at turen ble kanselert. Drøyt to timer senere gjorde vi nok ett forsøk og denne gangen ble det en flott høst tur i CAVOK. :grin: Forøvrig fikk også jeg besøk av familiemedlemmer i dag, så og si alle flygninger til/fra Værnes ble i dag forsinket på grunn av tåken som holdt seg godt fast over flyplassen i morgentimene. Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 En kamerat skulle med DY til Oslo, og det gikk for så vidt bra. Norwegian hadde satt inn A320 fra XL (etter info fra SMS). Folk som skulle til Bergen derimot kunne vente seg 8 timer på buss. Dyr busstur, eller? Siter
Trond Meier Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 En kamerat skulle med DY til Oslo' date=' og det gikk for så vidt bra. Norwegian hadde satt inn A320 fra XL (etter info fra SMS). Folk som skulle til Bergen derimot kunne vente seg 8 timer på buss. Dyr busstur, eller? [/quote'] Ikke tale om at jeg har godtatt å blitt busset fra Værnes til Bergen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.