Lars Aron Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Noen som er interessert i å kjøpe 1/3 av en C-150? Skal stå på ENNO. Pris ca. 55.000.- Timeprisen blir svært lav. Mail til larsaron@frisurf.no for mer info Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hva mener du med timeprisen blir veldig lav? Er det slik at om jeg spytter inn med 3000 kroner så får jeg rabatter på times prisen som da inkluderer hva? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Lingås Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Han mener nok at det blir lav timespris, ettersom de er 3 stykker på flyet. Jeg regner med timesprisen er penger som går til alle utgifter, som bensin, service, hangar osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 ok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Berg Jørgensen Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Synd jeg bor så langt unna Notodden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Dette kan være aktuelt, men det kommer an på hvor lav timesprisen blir i forhold til antall passasjer ombord i forhold til en C172.. Tviler på at den er "konkurransedyktig" i den forstand. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Aron Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Som nevnt i innlegget, mer info via e-post. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Ivar. C150 har jo kun to seter. Så passasjer i flertall kan du nok se langt etter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.