Gå til innhold

noen med erfaringer fra Ryanair?


Hans Christian Lindgren

Anbefalte innlegg

Har flydd med Ryanair til Glasgow, Frankfurt, og Pula - London - Torp.

Har kun positivt å si, selv med barnevogn og to små. Ingen av flyvningene har vært forsinket i det hele tatt. Ingen bagasjetap eller skader. De er vel litt som NextGenTel. Når det funker (som det stort sett gjør), er de de beste. Når det oppstår problemer, ønsker du at du hadde svinedyr billett med SAS istedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass på så du ikke setter deg i en stol med spy!

Det var en dokumentar for en tid tilbake der de ikke hadde tid til å vaske et sete med spy' date=' så de sprayet parfyme i setet for å bli kvitt lukta..

God tur! [/quote']

 

Var det ikke på gulvet foran setet det var da :confused: Mener jeg husker at dem kikket ned foran setet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en tur med Ryanair fra Hugesund - Stansted og Stansted - Carcassone og tilbake. Flyturen gikk veldig bra (bortsett fra et spebarn som satt rett bak meg og hylte hele veien fra Stansted til Carcassone klokka 06:00 om morgenen). Det eneste jeg har og utsette på selskapet er laaange køer ved innsjekk. Dette opplevde jeg ved alle utreisesteder. Så tipset mitt er og være tidlig ute. Litt trangt er det også ombord da de flyr med max seteconfig, men det går greit. Ellers har jeg personlig ingenting og utsette. Det er billig og man får det man betaler for (lange køer og trang plass).

 

God tur :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...