Dag Johansen Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 Vi blir til stadighet proppet ørene fulle med at barn og ungdom bruker mye tid foran PCen, men la oss heller snu på flisa og oppfordre ungdommen til å kjøpe flere PC-spill. Hvorfor? Les her hvorfor administrerende direktør i Lufttransport mener dette. Siter
Kristian Nafstad Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 Det skal jeg faktisk si meg enig i .. Du får masse erfaring av å fly et fly ved å spille flight simulator.. Kjempe flott artikkel.. Siter
Lars Overgaard Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 jeg er bare tolv år og spiller fsx hele tiden fra jeg slutter på skolen kl 4 til jeg legger meg..!! Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 jeg er bare tolv år og spiller fsx hele tiden fra jeg slutter på skolen kl 4 til jeg legger meg..!! Hørt om andre typer fritids-aktivtiteter? Siter
Gert Andreas Barring Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 Ikke dumt å trene litt og Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 Jeg og spiller lenge på FS9, og har lært så UTROOOLLLIIGGG mange ting av og spille FS9 og ikke minst lese her. Har jo holdt på med flysimulator i en del år, men når jeg kom i 10 år alderen og kunne engelsk osv har jeg bare blitt SUPER flyinterissert! :grin: Siter
Johan Holmseth Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 jeg er bare tolv år og spiller fsx hele tiden fra jeg slutter på skolen kl 4 til jeg legger meg..!! Hva med å selge PCen og kjøpe et liv? :grin: Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 Jeg var ganske litt usympatisk i min kommentar Lars. Men det er jo lurt å drive med andre ting her i livet en å sitte med FSX hver eneste dag FS tar opp en del av tiden min,men jeg spiller også fotball,gitar og jobber med skole. Siter
Kristian Nafstad Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 Jeg var ganske litt usympatisk i min kommentar Lars. Men det er jo lurt å drive med andre ting her i livet en å sitte med FSX hver eneste dag FS tar opp en del av tiden min' date='men jeg spiller også fotball,gitar og jobber med skole. [/quote'] Jess .. Det er riktig .. Ikke kun sitte og spille .. Siter
Jan Henrik Dahl Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 Meget bra argument i denne artikkelen Selv ble jeg fly frelst da jeg fikk komme inn i cockpiten på en Boeing 757, operert av Sunways den tiden det selskapet eksisterte. Var da ca 12 år gammel og det var etter det jeg virkelig begynte å spille flightsim, begynte vel med FS95 og tok virkelig av da FS98 kom Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.