Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi blir til stadighet proppet ørene fulle med at barn og ungdom bruker mye tid foran PCen, men la oss heller snu på flisa og oppfordre ungdommen til å kjøpe flere PC-spill. Hvorfor?

Les her hvorfor administrerende direktør i Lufttransport mener dette.

Gjest Aleksander Milde
Skrevet

Jeg og spiller lenge på FS9, og har lært så UTROOOLLLIIGGG mange ting av og spille FS9 og ikke minst lese her. Har jo holdt på med flysimulator i en del år, men når jeg kom i 10 år alderen og kunne engelsk osv har jeg bare blitt SUPER flyinterissert! :grin:

Skrevet
Jeg var ganske litt usympatisk i min kommentar Lars. Men det er jo lurt å drive med andre ting her i livet en å sitte med FSX hver eneste dag :)

FS tar opp en del av tiden min' date='men jeg spiller også fotball,gitar og jobber med skole. [/quote']

Jess ..

Det er riktig ..

Ikke kun sitte og spille ..

Skrevet

Meget bra argument i denne artikkelen :)

Selv ble jeg fly frelst da jeg fikk komme inn i cockpiten på en Boeing 757, operert av Sunways den tiden det selskapet eksisterte. Var da ca 12 år gammel og det var etter det jeg virkelig begynte å spille flightsim, begynte vel med FS95 og tok virkelig av da FS98 kom :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...