Kim Jørgen Brenna Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Hei! I Maddog2006 finnes det en mulighet for å legge inn en musikkfil som boarding-music. Det blir da slik at den sangen du har valgt,blir spilt over høytalerne i kabinen ved Boarding slik som i real life. Men jeg trenger noe passende musikk, og da helst rolig og avslappende musikk, instrumental only. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonny Wahlvåg Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Kanskje det hadde vært bra med The Alan Parsons Project? Satt faktisk og hørte gjennom et av albumene tidligere i uken. Da kan jeg anbefale albumet Try Anything Once, mulighet til å lytte på sampler her.Krever RealPlayer plugin. Nå er det nok en kombinasjon av instrumental og instr/vokal på albumet, men de har veldig fine og lange instrumentalintroer på låtene. Faktisk så er låta Dreamscape (3:01) ren instrumentallåt og den tror jeg faktisk passer i settingen (svevende låt, med vindsus, gitar ++) Det var mitt foreløbige forslag. Mvh Jonny Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Husker ikke akkurat i hvilke flyselskap, men mener å ha huske å ganske ofte høre man spiller rolige instrumentaler med panfløytisten Georges Zamfir, f.eks. melodier som Adagio av Thomas Albinoni, Theme from "Limelight" av Chaplin, The Rose, Don't Cry For Me Argentina av Lloyd Webber osv. Kim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Jeg vil anbefale noe av Howard Stern, han har komponert veldig mye bra i Ringenes Herre-trilogien! Det er mye avslappende og rolig musikk der Ellers har du Sigurd Rós, med blant annet Von. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Aarøen Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Howard Shore iallefall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 I tillegg til Georges Zamfir som Halvdan påpeker mener jeg at også James Last ble mye brukt som "muzak" under boarding. Dette er i alle fall instrumental. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Howard Shore iallefall Jeg føler jeg har sveket yndlingsfilmene mine :cry: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Klassisk musikk er veldig fint til å bruke ombord fly. Ellers kan du alltid hente noen sanger fra passengers, men de er litt kjedelig da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Solem Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 ENYA ER PASSE MUSIKK UNDER BOARDING Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.