Kai Dreyer Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Ja nå er det på tide med ny logo til Virtual Norwegian Air Force siden det blir nye sider. Denne gangen skal det være norske fly på.(tilfelle sist gang at det var noe helt annet enn norske fly på) Det skal stå "Virtual Norwegian Air Force på logoen. 800xXXX hvor høyre eller venstre side fader ut i en grå farge. På vegne av Virtualnorwegianairforce.com ønsker jeg dere lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 her er to utkast Mal 1 Mal 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Det er den mest merkelige, og kuleste sammentrykkede F-16 jeg har sett noen sinne! Haha, no offence. Vet ikke om jeg hadde villet sitte i den, av faren for å bli trykket flat! :grin: Men veldig gode forslag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 hehe sant nok.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Men så var det dette kravet om at det måtte være norske fly da... Anyway, så er det vel et banner dere er ute etter, og ikke en logo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Var egentlig veldig fornøyd med denne. Synd at jeg ikke catcha at det ikke var norsk paint. Har dulla litt mer i paintshop siden den gang og skulle nok klart en litt hvassere versjon i dag, men har bare ikke tid. Sorry. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Som Fredrik sier så er dette bannere og ikke logoer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Mye flott her. Håper på masse flere Bannere som dere så sier. Jo flere jo bedre utvalg for å få ny siden kulest mulig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Som Fredrik sier så er dette bannere og ikke logoer. Takk til dere begge, vi så det nesten ikke selv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Nå blir jeg usikker. Er det BANNER eller LOGO dere skal ha?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Her er et til.. Kan laget som en logo også på f.eks 256x256 osv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Dæven Tom. Den var fin. Håper på masse flere forslag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Tom: Logoer bør gjøres i vektor - så de kan brukes til litt av hvert uten tap på kvalitet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Banner.. Mellom 800 og 1000px X (Helst ikke over 150px.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Etter en pause fra Paint Shop, så får jeg vel nesten bare slenge meg med... 800x150px... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Nå begynner det å bli en del. Men dere har vel ikke glemt at Rnoaf ikke bare har F16? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hoff. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.