Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 12. august 2007 Premium Medlem Del Skrevet 12. august 2007 AFG http://www.alliedfsgroup.com/ Beech Kingair 300 er ute! Meeeget bra gjennomført FREEWARE som funker knirkefritt i FSX. Snill med frames og nydelige flyegenskaper, ingen hoppåsprett àla default Kingair. Anbefales. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Denne ser meget lovende ut! :grin: Jeg har også lastet den ned, og vil teste litt senere i dag. Solid presentasjon, Ernst! :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Flyet så veldig bra ut og det var nydelige bilder. Likte spesielt det fjerde, med Gardermoen i bakgrunnen. Nice! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Hagen Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 ser bra ut det der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Denne har jeg ventet lenge på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 12. august 2007 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 12. august 2007 Takker for hyggelig interesse. Bildene var jo først og fremst beregnet på å informere om denne veldig gode FREEWARE modellen, som går like bra til FS9 som FSX (?). Håper ikke motstanden til screenshot-forumet bidrar til å skjule viktig info! Denne Beech`n fortjener å havne hos veldig mange simmere, og jeg gleder meg til det kommer nye paintinger å velge blant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Herlig! Da venter vi bare på lufttransport livery Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Thomas Kvam Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Jeg må laste ned denne skjønnheten og forsøke den. Er kanskje rette for det nye Cockpit-projektet som blir en King Air. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.