Thomas Johannessen Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Hei! Pr idag så ligger alle filene på en delt harddisk med mange andre brukere/studentorganisasjoner som jeg hoster på Uni.Bergen. Jeg tenkte å flytte hele filbiblioteket inn i en "rack"-server. Da vil vi få en mer stabil (selv om denne serveren har vært ganske stabil), og raskere server. Til dette trenger jeg en egen dedisert harddisk til filbib. Det hadde vært kjekt om det er ønske om å flytte biblioteket at brukerene på forumet og filbiblioteket kunne donert en liten slant til en HD. En eller annen SATA-disk. Høres dette ok ut for dere? Jeg bare lufter stemningen, er den positiv så skal jeg finne en måte som dere kan donere til meg. Evt har noen en harddisk liggende kan dere sende den til meg. --thomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Arne Nygård Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Dag får vel inn ein del pengar på støttemedlemsordninga? Han tener vel no såpass bra på nettbutikken at han kanskje kan avsetje litt pengar til ny harddisk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 En harddisk skal vel jeg klare å skaffe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Amlie Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Fint at du har skjønt at man ikke skal bruke dedikere i alle sammenheng, men du bommer litt. Man dediserer en bok: "dedisere ~se're v2 (lat. dedicare 'innvie') skriftlig tilegne bok e l som æresbevisning boka er dedisert til barna", men disken din er dedikert til en spesiell oppgave: "dedikere ~ke're v2 (sm o s dedisere) tekn: tilpasse for et visst formål datasystemet er spesielt dedikert etatens behov". (Tildeler meg selv en advarsel for å snakke (hakke) langt utenfor emne.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Du begynner med "Fint at...", selv om det vil høres mer ryddig ut dersom du begynner setningen med "Det": "Det er fint at...". Man skal ikke se bort ifra at dette også er mer gramatisk korrekt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Evt har noen en harddisk liggende kan dere sende den til meg. Tittet litt rundt og fant en hd slengende. Den er 6" bred og har plass til 28mb data, nostalgisk men sikkert ubrukelig :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Språk fetish....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 *Språkfetisj Beklager så mye. Klarte ikke dy meg :blush: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.