Andreas Grindvoll Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Tidligere var det mange diskusjoner rundt Dash 8 på dette forum, men dette har det virkelig blitt mindre av med tiden. Har Dash 8 blitt mindre populær blant folket? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Adam Martinsen Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Tja vet ikke jeg, men jeg flyr ofte Dash8 da den er en av mine favorite turboproper... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 For min egen del er det p.g.a. at det ikke finnes noe reellt alternativ til FSX. Fløy en god del Majesitc på FS9 og gleder meg til det kommer en versjon av samme klasse til FSX. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Flyr kun Dash8, nesten og det har jeg gjort siden FS98. Desidert min favoritt i dårlig vær på kortbanenettet Sabla fint fly, Spessiellt hvis man merger MJC med Dreamwings Så oss meg har ikke Baby Dæsj`n mistet noe popularitet Og MJC kan man og fly i FSX nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 DHC8 mindre populær?? Å neida... flyr stort sett bare DHC8-103 og 311. Mindre aktivitet på forumet skyldes sikkert at vi ikke "sløser" bort tiden med å snakke om denne fantastiske fuglen. Tiden vi har til overs bruker vi til å fly det.. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.