Marius Fredriksen Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Hvem er interissert å være med på øvelse mellom Gardermon og Ørland? MVH Brigader Marius Fredriksen Stasjonsjef Gardermoen og Brigader Kai Dreyer Stasjonsjef Ørland Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 JEG! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 338 på Ørland er i vertfall inntrisert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Arne Beck Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Når er dette, så kan vi kansje organisere litt ATC hvis du ikke har gjort det enda? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg er med. Rolf Arne, tenkte du på GM eller Ørlandet nå? Tror ikke det er fikset ATC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruben Frydstad Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 jeg er med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Okay, dette bynner jo å se bra ut! Vi er nødt til å få liv i VNOAF. Så jo flere som kan jo bedre er det. Vi vil sette oss ned å planlegge øvelsen sånn at alt blir bra, så får dere dato når den tid er inne. Kunne tenkt oss Bodø sør, ENOL app ENGM app og Oslo center, av atc. For de som ikke kan militære prosedyrer kontakt meg, trådstarter eller Per-Kristian på PM så skal vi hjelpe dere videre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.