Ole-Jørgen Søberg Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Kom over en annonse i en lokalavis i dag og siden fyren ikke har internett tilbød jeg å legge ut litt info her... (har ikke råd til denne selv enda :crazy:). Nesten komplett "Cessna/Piper"-cockpit med instrumenter fra Goflight og Simkits med yoke og pedaler selges. Det eneste som mangler er et kontrollerkort. Alt er bygget inn en "kasse" formet som en cockpit. Jeg skal prøve å få tak i bilder av denne etterhvert. Selges til halv pris av hva bare instrumentene koster, dvs. ca. 7-9000. Fyren heter Ivar Wangen, bor på Andøya og har telefonnr 41427156 om noen skulle være interessert. Om jeg kommer meg utover i løpet av en uke eller to skal jeg få mer info og bilder selvsagt. Kanskje det er noen her som bor nærmere og som kan avlegge han et besøk på Stave? Finnes det virkelig folk som driver med flysimulator og til og med bygger cockpit og som ikke har internett og ikke er med i "klanen" vår.. *undrer* ? :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Legg ut noen bilder så kan det hende responsen blir bedre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 Jepp. Helt klart. Jeg har bedt han få noen til å sende meg bilder av "vidunderet", men det er jo bare å ringe han om noen er interessert. Bilder blir lagt ut om og når jeg mottar disse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Havnø Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Jeg skal utover på torsdagskveld/fredags morgen for å spekulere på å kjøpe selv... skal ta med kameraet å ta bilder dersom jeg ikke skal kjøpe den selv! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein _ Nilssen Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Ja jaggu meg. Ta bilder uansett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Alexsander Hovik Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Dette hørtes stilig ut. Flaks at jeg flytter til Andøya i neste uke da :grin: Kansje kontakte han å få prøve en tur :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2007 "Cockpiten" er ikke operativ enda... mangler et interfacekort for tilkobling til PC så noen prøvetur blir det neppe, men du kan jo ta en tur innom for å titte og ta bilder . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Havnø Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Yes. skal jobbe på andenes i helga skjønner dere. så jeg skal innom, spørsmålet er bare om jeg drar der i fra med en hærlighet i bagasjeromet. Pengene er klar, og er det så bra som han sier så spørs det... Men kameraet er pakket med det også.. Så bilder skal det nok bli kan dere skjønne! Rydde plass samt å få lov hos madammen komemr såklart i siste rekke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Havnø Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Da har jeg vært å kika på herligheten.. Og jeg er nå den stolte eier av sakene.. Men har tatt bilder som dere skal få se. Den er laget med skikkelig metal plater. Valset ut til en symetrisk form. minner veldig om the real thing. Der er sånn padding på overkanten som han har laget fra scratch. Skruene er plassert med nydelig avstand. Den er lett, og ikke større en at man kan sette den unna når den ikke er i bruk. Instrumenter er, Air spead ind., Vertical speed indicator, høydemåler, fuelmåler, Com radio + transponder, sånn hedaing sak. Mange brytere merket med navn, disse er dummy, men jeg skal fikse det så jeg får de i drift! til og med skruene er lakert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 hmmm ja ja ikke noe jeg vil bruke penger på desverre.. Ble litt skuffet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Havnø Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 tja.. men syns jeg får mye for penga.. 4700,- så jeg klager ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Sant nok og en meget godt begynnelse får en si, så all ære til den som kjøper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Members Ivar Hestnes Skrevet 24. juli 2007 Members Del Skrevet 24. juli 2007 Det oppsettet var forseggjort og pent Gratulerer Du flytter vel straks inn i "bygge-avdelingen" på forumet regner jeg med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Havnø Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 hehe.. ja det regner jeg vel nesten sterkt med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole jonny.Snarheim. Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Jeg synes den så veldig for seg gjort.Pent arbeid.Du har fått deg ett veldig billig utganspungt,som du kan bygge videre på.Ses på FLG7 :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Koppen Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Hva er det du ble så skuffet for Tom.Har du prøvd å bygge noe selv evt hva.Synes dett var en veldig bra begynnelse jeg.Meget pent arbeid og prisen var bra. Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Hva er det du ble så skuffet for Tom.Har du prøvd å bygge noe selv evt hva.Synes dett var en veldig bra begynnelse jeg.Meget pent arbeid og prisen var bra.Rune Tom kanske trodde det var något i stil med det här: http://www.airliners.net/open.file/0898117/L/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Koppen Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Hehe ja kansje det gitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Thomas Kvam Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Da har jeg vært å kika på herligheten.. Og jeg er nå den stolte eier av sakene.. Gratulerer med ett nydelig utført arbeid som det står respekt av. Til og med tenningsnøkkel er på plass. Ser også at du har fått med ekte "self-made" throttle-quadrant. Slik liker jeg å se selv om jeg for tiden benytter CH-throttle som jeg ikke er helt fornøyd med men som kan modifiseres og forbedres. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Koppen Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Gtatulerer ja da er du i gang du også Kjemefint det panelet der Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.