Gå til innhold

Groupflight over dammen


Per-kristian Jensen

Anbefalte innlegg

Jeg har sendt de av dere som skal være med på groupfightem en pm om litt informasjon. Er det noe spørsmål angående den informasjonen venligst kontakt meg på PM. Fp kommer i morgen så snart jeg har den, og FMC oppsettet til PMDG 737, PMDG 744, FSnavigator og Level-D 767 vil komme så snart det er ferdig. Vi blir å følge den virkelige ruten til COA39 men en litt senere depature. Husk Depature time er 13:00z oppmøte 12:30z!

 

Med Hilsen

Per-Kristian Jensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder kommer så snart jeg orker å redigere bildene hehe. Var egentlig en litt kjedelig tur, vi fikk ikke noe ATC før vi kom til Canada og der var det bare litt atc. Det enda mer kjipe, var at rett etter vi kom over land igjen over Canada, kom både Shanwick og Gander Oceanic på... Jaja, til alle dere som har tenkt å være med på cross the pond. Vær så snill å fly fra La Guardia!! Newark har nok fly :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det var min første tur på VATSIM hvor jeg faktisk gjorde bruk av en FMC, så en nyttig erfaring, men ellers ganske kjedelig, spesielt med fraværet av ATC; eneste ATC vi var i kontakt med var Montreal Center...

 

Men da har jeg i alle fall fått litt introduksjon til Oseaniske prosedyrer mm, så det øker i alle fall muligheten for at jeg vil gjøre noe liknende siden. Men først tror jeg at jeg skal lese litt mer om hvordan jeg bruker FMC-en ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...