Rune Jensen. Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 DLH2481 B747-400 G51 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 Var da veldig mange som skulle ta 747 da.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Skulle gjerne kommet og flydd men to ting hindrer meg: jeg har aldri flydd pâ Vatsim för og jeg er pâ Corsica.EDIT: ta gjerne noen bilder fra groupflighten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Jensen. Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Ja, jeg endte opp med PMDG 747. Hadde tenkt å ta Wilco 777, men etter noen testflighter synes jeg ikke dette flyet er noe særlig. Derfor ble det 747 for min del. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Jeg har sendt de av dere som skal være med på groupfightem en pm om litt informasjon. Er det noe spørsmål angående den informasjonen venligst kontakt meg på PM. Fp kommer i morgen så snart jeg har den, og FMC oppsettet til PMDG 737, PMDG 744, FSnavigator og Level-D 767 vil komme så snart det er ferdig. Vi blir å følge den virkelige ruten til COA39 men en litt senere depature. Husk Depature time er 13:00z oppmøte 12:30z! Med Hilsen Per-Kristian Jensen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Flightplan: OSVIG UL997 VIG UP608 ISVIG/M079F340 DCT 6310n 6320n 6230n 6040n 5950 DCT PRAWN DCT YDP/N0459F340 N334C ALB/N0362F160 V213 SHAFF/N0318F070 SHAFF5 Ruter for FMC: PMDG 737 PMDG 747 FS Navigator Husk oppmøte 14:00 norsk tid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Jensen. Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Vil bare takke for turen som jeg synes gikk veldig bra. Noen falt av p.g.a tekniske problemer, men det må vi jo regne med. En nyttig erfaring for min del selv om det ikke ble noe NAT-Track. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian-Mikkelborg Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Får vi noen bilder? ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Bilder kommer så snart jeg orker å redigere bildene hehe. Var egentlig en litt kjedelig tur, vi fikk ikke noe ATC før vi kom til Canada og der var det bare litt atc. Det enda mer kjipe, var at rett etter vi kom over land igjen over Canada, kom både Shanwick og Gander Oceanic på... Jaja, til alle dere som har tenkt å være med på cross the pond. Vær så snill å fly fra La Guardia!! Newark har nok fly Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Jensen. Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Hehe! Enda kjedligere var det at TWR på KEWR forsvant rett før jeg var på final og dukket opp igjen etter at jeg var parkert ved gaten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Vel, det var min første tur på VATSIM hvor jeg faktisk gjorde bruk av en FMC, så en nyttig erfaring, men ellers ganske kjedelig, spesielt med fraværet av ATC; eneste ATC vi var i kontakt med var Montreal Center... Men da har jeg i alle fall fått litt introduksjon til Oseaniske prosedyrer mm, så det øker i alle fall muligheten for at jeg vil gjøre noe liknende siden. Men først tror jeg at jeg skal lese litt mer om hvordan jeg bruker FMC-en Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.