Frank Ånstad Skrevet 4. juni 2001 Skrevet 4. juni 2001 Kommer en dokumentarserie på Discovery den 05.06 kl. 23.00 - 00.00 Tittel: "Den svarte boksen". Handler om flysikkerhet og de dødelige konsekvensene lunefulle værforhold kan få for flysikkerheten. Frank. Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 5. juni 2001 Skrevet 5. juni 2001 Apropos TV-programmer: Operasjon Big Sky går i reprise på NRK2 i disse dager, så de som ikke fikk denne serien med seg forrige gang, kan jo ta en titt. Ikke akkurat dokumentar, men mye flyving og god "tidtrøyte" [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter
tomkrist Skrevet 5. juni 2001 Skrevet 5. juni 2001 Det er ett til program, flyfraktere, som har gått to ganger nå, det går garantert flere ganger på Discovery. Anbefales! Mye foto fra fly, og noen spesielle landinger,hehe... T.K Siter
Gjest Skrevet 5. juni 2001 Skrevet 5. juni 2001 Hei Serien er blitt sendt før på NRK! Dette skal være noe av den beste dokumentar serien jeg har sett. Anbefales Jan [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter
Christopher Eriksen Skrevet 5. juni 2001 Skrevet 5. juni 2001 Ja, "Black Box" serien er utrolig bra og interresant. Finnes i alt 5 programmer tror jeg. Men disse har jo som nevnt ovenfor, gått tidligere på NRK og utallige ganger i reprise. Siter
Bjørn R. Nyberg Skrevet 5. juni 2001 Skrevet 5. juni 2001 "Et godt program kan ikke sees for mange ganger!" Stort sett er disse fly-relaterte Discovery-programmene svært interessante, og ofte (såfremt en ikke har dem på video selv) "oppdager" en ting en ikke fikk med seg forrige gang. Anbefales! MVH Bjørn R. Nyberg Siter
Aleksander Skoyen Skrevet 5. juni 2001 Skrevet 5. juni 2001 Se på Meteropol på Lørdager (tror jeg? [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] ) kl.18:30. Det er en dokumentar som heter Airline.Det handler om selskapet Britaina's hverdag.ganske bra,men varer bare en halvtime [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] Ligner på "Airline" som gikk på tvnorge før,men det handler om et flyselskap denne gangen... Mvh Aleks Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.