Karl Mathias Moberg Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Hei! Da prøver vi igjen på en ny C1 CPT! Strøyk på den forrige da det var alt for lite traffikk! Jeg vil være online som ENGM_APP fra ca 18-1900 local. Det er og samme dag CPT både i Stockholm og i København!!! Så kom å fly F.eks. ENGM-ESSA-EKCH-ENGM-ESSA-EKCH-ENGM! Så satser vi på mye mer fly enn sist, og jeg ønsker lykke til, til de to andre kandidatene! Mathias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Skal prøve mitt ytterste for å komme.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Arne Beck Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Kommer litt ann på når jeg er ferdig på Kjeller, men hvis jeg kan så dukker jeg opp. Og da bør du være forbered på å takle VFR trafikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Får håpe at jeg har fått den nye pc-en den 11 mai da . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 Minner igjen om utsjekken om kun få timer! Blir på fra ca 1915-1930. Har film inspillning fra kl 3-7. Men kommer på i det jeg kommer hjem! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Klarer du en nybegynner også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 Hvis det blir mye traffikk, noe jeg håper det blir. Så er man ikke så alt for vennlig innstillt til personer som aldri har flydd på VATSIM før. Hvis du vet sånn ca hva du gjør, at du klarer å file en flightplan og følge instruksjoner fra ATC uten å måtte spørre hundre ganger, så skal det ikke være noe problem! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Jeg tar å stiller meg opp å lytter litt. Hvis det blir stille så hører du fra meg :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Inlegg slettet av Marius Helstad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Fint om dere gidder å fly mellom hovedstadene i kveld så får vi litt trafikk hos de andre som tar CPT også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Hvordan gikk dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 ser desverre ikke ut som han klarte det i dag.. Kan være pga av mangelfull trafikk da jeg så ikke så mye der i kveld. 3 CPT på en dag hvor VACCSCA annonserer med 2 completed Håkan Schulz and Joakim Bo new C1 Controllers! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Håper da virkerlig at det ikke var for lite trafikk... igjen! :crazy: Jeg stod i alle fall for 2 bevegelser om ikke annet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 For ordens skyld, vi kan ikke gi ut detaljert informasjon annet enn at Karl-Mathias ikke bestod i kveld. Better luck next time! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Vel jeg føler med deg, skal ikke være lett og mange faktorer er inne i bilde noe vi ikke trenger å ta her på forumet.. Better luck next time Mathias... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Når kan du prøve neste gang da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.