Anders Raaum Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Da jeg var på vei til skolen i dag kl 0755, jeg bor på Majorstuen, så jeg til min store overraskelse at en 747-(200?) fløy lavt i retning Gardermoen. Det skulle mest sannsynlig lande. Er det noen som vet hvilket flyselskap det var? Er jo litt høytidlig når en 747 flyr over deg. Fargene tror jeg var hvit med lyseblå striper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg kan ikke se at det har vært noen 747 på OSL i det tidsrommet du beskriver... :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Grande Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Da jeg var på vei til skolen i dag kl 0755' date=' jeg bor på Majorstuen, så jeg til min store overraskelse at en 747-(200?) fløy lavt i retning Gardermoen. Det skulle mest sannsynlig lande. Er det noen som vet hvilket flyselskap det var? Er jo litt høtidlig når en 747 flyr over deg. Fargene tror jeg var hvit med lysebøå striper. [/quote'] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Denne er jop ganske ofte på ENGM... linket fra hangar.no copyright bla bla bla... takk for lånet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Tore Evensen Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Var nok Korean Air Cargo du så...som jo lander på Gardermoen annen hver dag eller noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Sannes Riiser Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Korean? Nei nei. Fargene tror jeg var hvit med lyseblå striper. Det var nok en Pan Am... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Sørby Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Kan det ha vært denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Var nok Korean Air Cargo du så...som jo lander på Gardermoen annen hver dag eller noe. Annenhver dag? Den kommer Lørdag, Tirsdag og Onsdag den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Tore Evensen Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Var nok Korean Air Cargo du så...som jo lander på Gardermoen annen hver dag eller noe. Annenhver dag? Den kommer Lørdag' date=' Tirsdag og Onsdag den. [/quote'] Ja, har ikke nøyaktig tidene til den, men jeg ser den ofte iallefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Raaum Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Kan det ha vært denne? Ja den var det! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom André Brenna Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Kan det ha vært denne? Ja den var det! :-) Det der er nok ikke en Antonov 124 og ikke en 747... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Syns jeg så en AN-124 i Bergen idag, i 12-13 tiden etter takeoff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Kan det ha vært denne? Ja den var det! :-) Det der er nok ikke en Antonov 124 og ikke en 747... Har du noen gang sett en An-124? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Raaum Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Dersom det var meg spørsmålet var rettet til... nei, jeg har ikke sett det før. Trodde det måtte være en 747 som fløy over. Tenkte ikke på Antonov i det øyeblikket, men i ettertid var det jo lett å se at det ikke var en 747! Antonoven er i alle fall sykt stor og kraftig!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Var til Tom André Brenna Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.