Gå til innhold

Boeing 747 over Oslo i morges


Anders Raaum

Anbefalte innlegg

Da jeg var på vei til skolen i dag kl 0755, jeg bor på Majorstuen, så jeg til min store overraskelse at en 747-(200?) fløy lavt i retning Gardermoen. Det skulle mest sannsynlig lande. Er det noen som vet hvilket flyselskap det var? Er jo litt høytidlig når en 747 flyr over deg. Fargene tror jeg var hvit med lyseblå striper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var på vei til skolen i dag kl 0755' date=' jeg bor på Majorstuen, så jeg til min store overraskelse at en 747-(200?) fløy lavt i retning Gardermoen. Det skulle mest sannsynlig lande. Er det noen som vet hvilket flyselskap det var? Er jo litt høtidlig når en 747 flyr over deg. Fargene tror jeg var hvit med lysebøå striper. [/quote']

 

orlygv6.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det var meg spørsmålet var rettet til... nei, jeg har ikke sett det før. Trodde det måtte være en 747 som fløy over. Tenkte ikke på Antonov i det øyeblikket, men i ettertid var det jo lett å se at det ikke var en 747! Antonoven er i alle fall sykt stor og kraftig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...