Johan Holmseth Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Da skal jeg ha min andre trening i morgen tirsdag den 1/5 treningen skal fåregå i Bodø. Kom og fly kl. slett oppdateres i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Eliassen Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Er det Tirsdag den 1. 05 eller Onsdag den 2.05 du mener?? :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Sorry..endret det nå. er i dag Fra kl. 1900 lokaltid. ser at APP er på nå. Hvis APP er på i Bodø fra kl. 19.00 så vil Bodø bli fullboket Jeg tar TWR og da tar Mathias CTR. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Hei Da var dagens trening over og jeg bestod S1 Tusen takk til alle som fløy, hadde nok å gjøre. Ganske mye trafikk til tider Og ikk minst tusen takk till Karl Mathias Moberg som var min mentor, takk! Edit: Glemte og takke Trond Meier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Gratulerer Johan. Du gjorde et fantastisk god jobb i kveld med masse fly. Velfortjent S1-rating. Og lucky us som liker å fly i nord. Nå får vi god service her oppe også. :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Gratulerer Johan! DU gjorde en kjempe jobb på Bodø idag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Grats Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Takk alle sammen måtte flire litt da Ole-Jørgen sa at han misunte meg ikke 1 sekund der jeg satt med all den trafikken :grin: hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Wingerei Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Gratulerer så masse Joahn! Virkelig proff behandlig vi fikk av deg i går! Så stå på og lykke til videre! Henrik Wingerei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Takk du var LN-NEW? og beklager at det ble litt holding på endel fly, men sånn er livet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Gratulerer Johan! Hilsen ENBO_APP Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.