Gå til innhold

Har du fri i morgen?


Thomas Teslo

Anbefalte innlegg

Heisann...

I dag er det onsdag, og i morgen er det torsdag. Men ikke hvilken som helst torsdag... det er nemlig fri for de fleste i morgen. Så her kommer det en oppfordring:

Bli med å fly eller kontroller i kveld. Du kan jo sove lenge i morgen! [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Synes det har vært dårlig med trafikk i vårt vakre land den siste tiden. Så benytt sjansen i kveld... Vanlig tid er vel mellom 1900Z og 2300Z. Ta en tur til utlandet også!

Thomas

[ 23-05-2001: Endret av: Thomas Teslo ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Prøvde å komme meg på sist gang, uten å lykkes. Søkte og søkte etter hjelp på de normale sidene på nettet, men fant ikke IP'en. Så, for at jeg skal klare å se på vha pro controller, hvilken IP må jeg bruke?

Forresten, hvis jeg går inn på Satco's sider, er det 50% sjangs for at maskinen min havarerer. Noen som vet hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Meget god idé, Thomas.

Hadde vært artig med mye trafikk i kveld.

Spm: Jeg har fortsatt et problem når det gjelder å se andre fly når jeg er online.

Først starter jeg multiplayer i FS2k, deretter SB, som starter RW automatisk. Hva gjør jeg feil? [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image]

Mvh

Morten

LN-MPK

BRA013

[ 23-05-2001: Endret av: Morten Husby ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Morten

Først fjern ip adressen til RW'en i pålognings vinduet.

Når du har alt oppe å kjøre så kan du starte RW og gå den vei inn.

Har du instaleret CLS mappen i FS'en og CSL_ICOA.csv fila i SB mappen [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image]

Prøv om det så virker [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott ja! I'll be there!

Først en liten flytur.. så inn på PC [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Lov meg en liten ting da.... ta dere en liten tur innom Ålesund ENAL!

"Norges peneste innflygning" --> Widerøe capt.

"åååå...SE DA!" ---> SAS sine flyvertinner på APP [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

"Virkelig vakkert å se ned på fjellene...." --> SAS pilot til "approach", på ARC DME, første gang han var her [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image]

Ja som dere skjønner..jeg kan friste med mye rart!

SAS piloter som vil gi japanere en minneverdig tur i trange daler er også velkommene!Bare "let me know first" [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Da snakkes vi..

[ 23-05-2001: Endret av: Frederik Knoblauch ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ip for Satco Servere.

208.2.132.10 USA-S

129.96.247.171 OZPACK

198.143.204.13 USA-SE

210.65.74.181 ASIA-C

200.223.140.250 BRAZIL-C

194.143.178.141 UK

137.56.37.10 EUROPE-C

151.4.84.40 EUROPE-S

NE-USA mangler her, men den er pt nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For dem som like trange daler, kan jeg nevne følgende flytur i fs2k, med mesh og nyeste airports:

1) Ta av fra Bjørli, climb og fly rett nord med en gang.

2) Fly ned dalen som nærmer seg, ca. hgd 15 til Finnset, og ta 'til høyre ved krysset" [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] (ca hgd 90).

3) Ved Aurvannet, ta nordover langs Langvatnet.

4) Når 'værstingdalen' (you'll know it when you see it) nærmer seg, fly denne (ca hgd 5), og start descent.

5) Ved Sunndalsøra, ta til høyre og land på Sunndal/Vinnu.

Annbefales med ca 10 knop vestavind - da må du snu for å lande. Jo mindre og treigere fly, jo bedre.

Herregud for en tur! Vakreste norge jeg har sett i en sim.

[ 24-05-2001: Endret av: Karl R Pettersen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Karl R Pettersen:

For dem som like trange daler, kan jeg nevne følgende flytur i fs2k, med mesh og nyeste airports:

1) Ta av fra Bjørli, climb og fly rett nord med en gang.

2) Fly ned dalen som nærmer seg, ca. hgd 15 til Finnset, og ta 'til høyre ved krysset" [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] (ca hgd 90).

3) Ved Aurvannet, ta nordover langs Langvatnet.

4) Når 'værstingdalen' (you'll know it when you see it) nærmer seg, fly denne (ca hgd 5), og start descent.

5) Ved Sunndalsøra, ta til høyre og land på Sunndal/Vinnu.

Annbefales med ca 10 knop vestavind - da må du snu for å lande. Jo mindre og treigere fly, jo bedre.

Herregud for en tur! Vakreste norge jeg har sett i en sim.

[ 24-05-2001: Endret av: Karl R Pettersen ]

Ja ikke sant?, Bor der jeg [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] rett ved Vinnu, boligfeltet heter Hoelsand.

JRR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Sjekk http://home.online.no/~ba-haf/" TARGET=_blank>denne siden du. Da får du se bilder og flyparken som er stasjonert der. Lande der går greit [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] FS2000 med norway apts4 og norway 2000 meshet gjør at innflygingen til til Vinnu er meget lik virkeligheten [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

JRR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kewl side. Kommer opp en tur når (hvis) jeg tar lappen [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

La merke til at det på mange bilder var klar himmel, men hele området lå i skyggen (ikke en solstråle og se) [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Likte beskrivelsen på mulighetene:

Lights: Yes [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Overnatting: Under vingen eller på klubbhytta [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Må ellers si det ut som det var bedre plass i dalen på bildene enn det føltes i FS2K, men jeg har ikke tatt mål på kart eller FS2K...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...