Rune Jensen. Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Siden jeg har påskeferie bestemte jeg meg for å ta en skikkelig langtur over 2 dager med Hercules C-130 fra ENGM via Kypros og deretter videre til Kabul. Måtte jo sjekke om Norge har fått orden på flyplassen. Turen til Kypros gikk fint. Tok ca 5,5 timer. Så når jeg endelig etter ca 6 timers flytur fra Kypros mot Kabul snart skulle begynne min descent så klikker FS9 og henger seg opp. På VATSIM-kartet ser jeg at flyet mitt forsvinner. Jeg er ganske tålmodig av meg men må innrømme at jeg var millimeter fra å kaste pcèn gjennom vinduet å rope at livet er urettferdig!!!!! Utrolig kjedelig å bli snytt for landing etter en så lang flytur. Før neste flytur skal jeg skaffe meg et balltre og et eller annet jeg kan slå i stykker i tilfelle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Lingås Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Har opplevd det samme og føler med deg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Utrolig lite moro det der ja, føler med deg Rune. Trøsten får kanskje bli at du er i alle fall ikke en av alle dem som under innflyging mot Kabul har fått svart skjerm for godt, i virkeligheten... OT, men den sinna røde karen på toppen her var suverén til å fange oppmerksomheten gitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Harald Ådland Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Dette er tingen http://www.microplex.no/category.aspx?cat=49&mcat=14s49 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Kjent sak det der! Fløy EGLL-VHHH (London-Hongkong), låste seg på 4nm finale... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Kverneng Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Jeg får CTD under nesten alle landingene mine med airbus pakken til wilco:( Det er jo kjedelig da. Savner PSS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Jensen. Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 Ser at jeg ikke er alene om å ha slike opplevelser. Uansett, etter noen timers søvn ser jeg igjen lysere på livet og lurer på om jeg skal ta en tur til New-York eller enda bedre til Narita, Tokyo Men det må isåfall bli med et raskere fly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Shit happens. Skjedd her også flere ganger, men ikke pga pcen, men pga pappa slår av strømmen for å fikse noe elektrisk i huset akkurat i det tidspunktet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Egge Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Shit happens. Skjedd her også flere ganger' date=' men ikke pga pcen, men pga pappa slår av strømmen for å fikse noe elektrisk i huset akkurat i det tidspunktet. [/quote'] Hahah Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.