Gå til innhold

Nei til flystøy på Torp.


T. Paulsen

Anbefalte innlegg

Bor man ved en flyplass sâ fâr man akseptere stöyen eller finne seg et nytt hus.

 

Akseptere støyen eller akseptere å bli skvisa ut av et hus du har bodd i kanskje hele livet? Mange vil nok synes at det er vel drøyt. ""

 

Og om "klagerne sikkert har flytta inn etter at flyplassen ble bygd", så er de vel meningsberettiget for det? Det er trafikk på Torp fra tidlig om morgenen (ca. 06.30) til opp mot midnatt, så om folk som bor i nærheten av plassen gjerne vil ha nattesøvnen i fred, så har jeg en viss forståelse for det.

 

Selv har jeg bodd et par hundre meter fra rullebanen på Kjevik i tre år og et par hundre meter fra enden av rullebanen på Andenes i fire år. Det vente jeg meg til, men jeg er hekta på fly. Man kan ikke forlange at disse naboene skal måtte være det. ""

 

For ordens skyld: Jeg kjenner ingen av dem og vet ikke hvor nær Torp de bor.

 

Lufthavna trakk forøvrig søknaden om nattflyging i dag. Om det var på grunn av protestene, vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...