Ola Haldor Voll Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Jeg reiser til Praha nå en liten ukes tid for å komme meg bort fra kjas og mas og arbeidet, og få skikkelig fri for første gang på godt og vel et halvår++.. Avgang fra ENGM er rundt 8 om morgenen, med Czech Airlines, som flyr A320-100 tur retur, i følge billett-informasjonen min.. Det hadde jo vært gøy å vært innom cockpiten og knipset litt når man først - en sjelden gang - er ute å flyr. Dere som har vært på klapp, eller byksa inn i cockpiten under flight - how do you do it? Siter
Andreas Ommundsen Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Står litt her: http://www.flightsim.no/forum/showflat.p...0&fpart=all Siter
Eirik Vole Rye Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Prøv å send en mail eller et brev til selskapet kanskje? Har prøvd det sjøl, fikk sitte på klapp, vet ikke helt om det var fordi om jeg tilfeldigvis kjente kapteinen, eller om det var fordi jeg hadde sendt brev ... Siter
andreas a berg Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Jeg bruker flyplasskortet mitt jeg når jeg spør om å få sitte på klapp. Nå er det riktig nok ikke alle som har avinor kort men vil tro at du nesten bare må prøvce deg fram og spørre. Siter
Rolf Arne Beck Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 Tenker du på ID/Sikkerhetskortet for å komme deg rundt på flyplassen (Gardermoen sine OSL kort f.eks.) eller de kortene AVINOR gir til piloter for å få tilgang til airside? Siter
Lars B. Frostad Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 Tenker du på ID/Sikkerhetskortet for å komme deg rundt på flyplassen (Gardermoen sine OSL kort f.eks.) eller de kortene AVINOR gir til piloter for å få tilgang til airside? Han tenker nok på ID-kortet fra Avinor ja, er vel bare crew (Kabinansatte og Piloter) som får utstedt MM-kort fra Avinor. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.