Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg reiser til Praha nå en liten ukes tid for å komme meg bort fra kjas og mas og arbeidet, og få skikkelig fri for første gang på godt og vel et halvår++.. Avgang fra ENGM er rundt 8 om morgenen, med Czech Airlines, som flyr A320-100 tur retur, i følge billett-informasjonen min..

Det hadde jo vært gøy å vært innom cockpiten og knipset litt når man først - en sjelden gang - er ute å flyr. Dere som har vært på klapp, eller byksa inn i cockpiten under flight - how do you do it? ""

Skrevet

Prøv å send en mail eller et brev til selskapet kanskje? Har prøvd det sjøl, fikk sitte på klapp, vet ikke helt om det var fordi om jeg tilfeldigvis kjente kapteinen, eller om det var fordi jeg hadde sendt brev ... ""

Skrevet
Tenker du på ID/Sikkerhetskortet for å komme deg rundt på flyplassen (Gardermoen sine OSL kort f.eks.) eller de kortene AVINOR gir til piloter for å få tilgang til airside?

Han tenker nok på ID-kortet fra Avinor ja, er vel bare crew (Kabinansatte og Piloter) som får utstedt MM-kort fra Avinor.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...