Gå til innhold

Nytt VA âpner snart!


Johan Luiggi

Anbefalte innlegg

 

Det som er best er å ha en tro kopi av selskapet, slik som i Virtual SAS Braathens. Det å ha mye reklame på siden gjør at det ikke tas så seriøst og du sliter med å skaffe piloter. Også pop-ups er irriterende som gjør at mange velger ditt VA til fordel for de osm har et eget domene, og ikke slike gratis domene der du har mye reklame og pop-ups.

 

Ådne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er best er å ha en tro kopi av selskapet, slik som i Virtual SAS Braathens.

 

Det er ikke mange som får tillatelse til å bruke det vettu. (har prøvd å spørre TUI bl.a.) Hvor mange VA der ute, har samme design som flyselskapet? Ikke mange andre enn VBRAA ihvertfall! ""

 

Johan, som jeg har sagt mange ganger før, jeg driver å starter virtual mytravel airways, og det er MYE mer jobb enn jeg trodde. Nå har jeg fått hjelp av Kim Andrè Lindin, som og er webmaster for vbraa, som har hjulpet meg ganske mye, og har fått lagt inn endel relativt avanserte funksjoner.

 

Jeg synes at hvis dette var ett første utkast, så det ja... ut.. Likte ikke designet noe særlig, og du må få laget ett login system, slik at folk ikke kan misbruke loggesystemet. Og har du i det hele tatt en liste over piloter?

 

Det er MYE jobb som ligger bak ett VA bare så du vet.

 

EDIT: Så relativt grundig på siden din nå.. 1. FJERN REKLAMEN! 2. Bruk PHP og include script slik at jeg og andre slipper å laste hele designet hver gang. 3. Lag en boks i logge systemet for pilot NR. 4. Ikke bruk Neocounter, lag scriptet selv i PHP! (Masse turtorials på google!)

 

 

EDIT2: Hehe, bare hinter.. Personlig begynnte jeg på mytravelvirtual TIDLIG i Januar, og ikke ferdig ennå, men nesten! "" Satser på en åpning om en uke eller to kansje.. (Hyyysj! Jeg sa ikke det! """" )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angâende hosting sâ eier og driver fattern (han er fransk selv)et fransk selskap som selger bildeler og han skal fikse meg plass til siden min pâ serverne dems sâ hosting er underveis. hjemmesiden til selskapet.

ok,men den hosten fulgte med hele siden,men de som har erfaring med â lage websider kan kontakte meg pâ j.g.luiggi@gmail.com .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du skrivd fransken selv, eller har fattern fiksa det? Jeg skjønte ikke helt hva det stod, men prøvde meg på en liten fiks:

 

Bienvenue à CCM Virtual Airlines! CCM ont des routes entre la Corse et la France. Et maintenain, il existe une VA de CCM Airlines pour Microsoft Flight Simulator!

 

Gammel tekst: Bienvenue a CCM Virtual Airlines!CCM a des routes de Corse a la France.Et maintenain,il a une VA avec CCM Airlines pour Microsoft Fligth Simulator!

 

Correct me if I'm wrong ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har satt mitt VA prosjekt pâ pause til jeg har en sikkelig side oppe og gâr (betyr at jeg mâ laere meg PHP osv.)og til jeg har repaints og modeller til fleet.Hvis noen pâ dette forumet kunne tenke seg â painte A320,A319 og ATR 72 til VAet mitt sâ er det bare â kontakte meg pâ pm eller j.g.luiggi@gmail.com Hosting blir nok pâ serverne til fatterns selskap .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...