Marius Arnesen Høiseth Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Hva er "klappsete" på engelsk?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jumpseat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Takker =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Chr. Hansen Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 evt flightdeckseat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Strengehagen Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 evt flightdeckseat Observer`s seat er som regel brukt for seter som ikke okkuperes av flt crew. i 737 brukes First observer`s seat og Second observer`s seat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 For de 737ene som har to seter, er visst ikke alle om jeg husker feil. NAX B733 har ivertfall to (been there, seen that, took a picture) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 NAX 733 har hva? 2 klapseter i cockpit? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M E Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Det har de gamle Braathens flyene og. Ett sete i midten og ett rett bak kapteinen (som er litt mindre og mye hardere, snakker av erfaring ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Det har de gamle Braathens flyene og. Ett sete i midten og ett rett bak kapteinen (som er litt mindre og mye hardere, snakker av erfaring ) Pøh! Skal du kjenne hardt sted å sitte så prøv på kassen bak flygeren i P3 i 5 timer Andøya-Italia! Eller turbulent tur i lav høyde i 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 De "normale" klappsetene på A321/A330 serien er heller ikke det dugg bedre, tror jeg aldri har vært så stiv og støl - som etter diverse klappturer med de maskinene. Men dog veldig interessant, spesiellt husker jeg hvordan man ble litt "sugd" tilbake i setet - etter en ganske lang descent på en innflyvning til Arlanda fra Santorini. Når A321-maskinen kom ned på høyden vi fikk angitt fra ATC, så kjente du motorene ruset seg opp igjen - for å opprettholde høyden. Kommer nok aldri til å glemme den, herlig følelse! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M E Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Pøh! Skal du kjenne hardt sted å sitte så prøv på kassen bak flygeren i P3 i 5 timer Andøya-Italia! Eller turbulent tur i lav høyde i 7 Okeida, må se meg slått der Husker jeg satt en gang på klappsetet bak kapteinen i gode gamle Braathens tida på melkeruten SVG-BGO-AES-TRD i dårlig vær og turbulens. Kjente den i skinka etterpå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.