Gå til innhold

Kule throttles, men kan noen japansk?


Thomas Hjelset

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Rotet meg gjennom noen sider idag og kom igjennom denne

 

[image]http://image.blog.livedoor.jp/aki03171123/imgs/8/3/8369cc63.jpg[/image]

 

Noen som greier a finne ut noe om disse greiene, siden det hele er paa japansk? Mange av greiene her var veldig interessant, spesielt Airbus joysticken m/ egen taxestyring + throttles m/startswitches, flaps, speedbrake, parkingbrake og gearhandle

 

Airbus joystick+throttle

 

Noen som vet om det gaar an aa kjoepe disse andre steder en Japan?

 

Ha en fin soendag folkens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kunne laget noe og samtidig solgt det til meg for en billig penge er jeg giret. Jeg har ikke en fjerneste anelse om hvordan man bygger slike greier... Men jeg droemmer om en 737 throttle med reverse, flaps, speedbrake, parkingbrake osv...

 

Proev i vei du, Vidar. Jeg ville digget det prosjektet ditt ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kunne laget noe og samtidig solgt det til meg for en billig penge er jeg giret. Jeg har ikke en fjerneste anelse om hvordan man bygger slike greier... Men jeg droemmer om en 737 throttle med reverse, flaps, speedbrake, parkingbrake osv...

 

Proev i vei du, Vidar. Jeg ville digget det prosjektet ditt ""

 

Det kan du fint få til med denne, throttle quad er ganske like på de aller fleste av boeing sine 2motor fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan. Jeg vet ikke om noen andre har sett det, men jeg tror produsenten/leverandøren heter Moto-Tech Cockpits. Problemet er at dette firmaet også har hjemmeside kun på japansk.

Link her: http://web1.kcn.jp/soujukan_koubou/mt_cockpits/mtk-cpt.htm

 

De har litt av hvert som ser spennende ut disse gutta. Forøvrig så blir det en generell cockpit på meg etterhvert. Litt PM, Goflight, Desktop Aviator osv.

 

Mvh

 

Jonny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere venter noen dager, jeg har noen japanske leverandører som sjekker ut dette for meg, og Nei jeg har ingen intesjoner om og tjene pæng på dette, men jeg skal ha meg noe snadder selv..så om flere....osv...regner med og få litt info snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...