Thomas Hjelset Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Heisann! Rotet meg gjennom noen sider idag og kom igjennom denne [image]http://image.blog.livedoor.jp/aki03171123/imgs/8/3/8369cc63.jpg[/image] Noen som greier a finne ut noe om disse greiene, siden det hele er paa japansk? Mange av greiene her var veldig interessant, spesielt Airbus joysticken m/ egen taxestyring + throttles m/startswitches, flaps, speedbrake, parkingbrake og gearhandle Airbus joystick+throttle Noen som vet om det gaar an aa kjoepe disse andre steder en Japan? Ha en fin soendag folkens.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne Brynildsen Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Interessant - en oversettelse via explorer her: http://translate.google.com/translate?hl...microsoft:en-US Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Har sendt mail til mine Japanske leverandører, for og se hva de kan finne ut av, dette var jo bare knall.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Hjelset Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 Har sendt mail til mine Japanske leverandører, for og se hva de kan finne ut av, dette var jo bare knall.... Fant du ut av noe? Disse er jeg interessert i aa kjoepe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Hjelset Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 Hvis du kunne laget noe og samtidig solgt det til meg for en billig penge er jeg giret. Jeg har ikke en fjerneste anelse om hvordan man bygger slike greier... Men jeg droemmer om en 737 throttle med reverse, flaps, speedbrake, parkingbrake osv... Proev i vei du, Vidar. Jeg ville digget det prosjektet ditt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sten Arne Bryde Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Hvis du kunne laget noe og samtidig solgt det til meg for en billig penge er jeg giret. Jeg har ikke en fjerneste anelse om hvordan man bygger slike greier... Men jeg droemmer om en 737 throttle med reverse, flaps, speedbrake, parkingbrake osv... Proev i vei du, Vidar. Jeg ville digget det prosjektet ditt Det kan du fint få til med denne, throttle quad er ganske like på de aller fleste av boeing sine 2motor fly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Hjelset Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 Men hvis jeg tenkte meg en throttle quadrant uten autothrottle, men med kun liksom basic greier som selve spakene, reverser, flaps og speedbrake. Vet du hvor dyrt det ca ville blitt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonny Wahlvåg Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Heisan. Jeg vet ikke om noen andre har sett det, men jeg tror produsenten/leverandøren heter Moto-Tech Cockpits. Problemet er at dette firmaet også har hjemmeside kun på japansk. Link her: http://web1.kcn.jp/soujukan_koubou/mt_cockpits/mtk-cpt.htm De har litt av hvert som ser spennende ut disse gutta. Forøvrig så blir det en generell cockpit på meg etterhvert. Litt PM, Goflight, Desktop Aviator osv. Mvh Jonny Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Erik Stensby Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Bruk denne siden for å oversette til engelsk. Lim inn URL-adressen, og det blir oversatt ganske fort. Translate Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Der ut til at den koster 39,900 Yen Incl Tax. Og det blir ca 2000 kr i norske... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Ommundsen Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Litt over 2100 kr.. Må vel koste svin å frakte det fra Japan vel? Ikke minst med 25% toll... Tror ikke det lønner seg. Men så utrolig bra ut. Kunne gjerne tenkt meg en slik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Om dere venter noen dager, jeg har noen japanske leverandører som sjekker ut dette for meg, og Nei jeg har ingen intesjoner om og tjene pæng på dette, men jeg skal ha meg noe snadder selv..så om flere....osv...regner med og få litt info snart... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Sivertsen Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Supert Geir,.....dette var interessant produkt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.