Gå til innhold

IVAO


Njål Kvamme

Anbefalte innlegg

Jeg så litt på de Vatsim / vac sca greiene, men jeg fant egentlig ikke ut av det.. Var snakk om noen tester og lang venting.. så jeg gav opp..

 

SÅ jeg søkte litt på goggle, og fant noe som heter ivao.aero (he he, så ikke at dette forumet heter vatsim/ivao før nå).. Uansett, jeg registrerte meg der, og jeg tror jeg kan kontrollere der uten noe trening.. genialt!

 

Bare.. er det noen som vet hvordan jeg gjør det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så litt på de Vatsim / vac sca greiene, men jeg fant egentlig ikke ut av det.. Var snakk om noen tester og lang venting.. så jeg gav opp..

 

SÅ jeg søkte litt på goggle, og fant noe som heter ivao.aero (he he, så ikke at dette forumet heter vatsim/ivao før nå).. Uansett, jeg registrerte meg der, og jeg tror jeg kan kontrollere der uten noe trening.. genialt!

 

Bare.. er det noen som vet hvordan jeg gjør det?

 

IVAO er noe dritt etter mitt syn. Det er INGEN som sitter ATC der i Norge. Det er heller ikke noe divisjon for Norge der heller etter hva jeg aner.

 

Jeg vil foreslå at du satser på VATSIM som det fleste av hos andre har gjort.

 

Jeg startet også men IVAO, men da jeg startet med VATSIM åpnet det seg en annen verden ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IVAO er noe dritt etter mitt syn. Det er INGEN som sitter ATC der i Norge.

 

Nei det er det jo omtrent ikke på Vatsim lenger heller da.

 

Det er jo p.g.a Det nye oppsettet når det gjelder ratinger- Kanskje det er litt manglende interesse? Når jeg begynte på Vatsim var ENGM_APP og ENOS_CTR å se online dagelig, Men nå tilhører det skjeldenhetene ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...