Hanne Mæland Strand Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Hei! Godt nyttår! Jeg har fått en forespørsel fra KLMVA om å tilby atc til deres group flight fra ENGM til EHAM førstkommende lørdag (20.01) med estimert avgang kl. 19. UTC fra ENGM. Man antar at mellom 10 og 20 piloter vil stille. Er det noen av dere som kan tenke dere å stille opp? -Hanne Siter
Martin Svarstad Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Uff, Det er når sånne forespørsler kommer at jeg merker hvor dårlig jeg er til å planlegge framover. Har rett og slett ikke peiling på hva jeg gjør lørdag formiddag. Men kunne jo tatt ground eventuelt ground og tower hvis de (eller en av dem) kunne bli holdt av så lenge som mulig, så vet jeg vel hva som skjer på torsdag Siter
Marius Helstad Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Vil ha høyere rang! Hvis ikke har jeg vile kontrollere men er jo bare S1 så . Siter
Njål Kvamme Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 OJ. Hvordan blir man ATC? Kan jeg få høy nok rang til den 20 for å hjelpe? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Martin; Men da er jo planen klar, du stiller som ATC, det er snakk om PRIORITERINGER her kompis! Marius; Hiv deg rundt å ta en ny rating test, og timer hos godkjent instruktør så regner jeg med at du er oppe på ny rating iløpet av kort tid, dog ikke nå til helgen.. Njål; Søk litt på dette forumet, emnet er heftig omtalt. Og for å svare på spørmålet, null niks sjangs for å opparbeide seg nok erfaring til å bistå som kontroller på lørdag.. Lykke til med kontroller "utdanningen"! Siter
Jonas Mindt-Soot Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Njål se her: vaccsca.org Ivar, hvordan går det på moen? Siter
Martin Svarstad Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Martin; Men da er jo planen klar, du stiller som ATC, det er snakk om PRIORITERINGER her kompis! Hehe, det er ikke værre enn det Ivar..? EDIT: Forventer at du også kommer da Ivar! det har bare med prioriteringer å gjøre vett Siter
Marius Helstad Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 IVAR=D: testen holder jeg på med . Siter
Marek Pola Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Njål se her: <a href="www.vaccsca.org" target="_blank">vaccsca.org</a> Eller här: http://www.vaccsca.org Siter
Martin Svarstad Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Ok, da har jeg booka engm_app for i kveld Følte jeg måtte gjøre det når jeg først fikk fri i kveld. Gleder meg egentlig litt. Men ønsker meg TWR og GND! Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Eg satt ENGM_APP nokre minuttar mellom 2030z og 2100z, men så svikta nettet... Eg beklager, WIF331, du vart sikkert på veg til å ta kontakt med meg... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.