Gå til innhold

Hei. Noen som vet??


Ørjan Røberg

Anbefalte innlegg

Hei på dere. Jeg skal på en tur til Orlando i mars, og det jeg lurer på er hva dama i Amsterdam mente da jeg spurte om hva slags type fly jeg skulle ta fra Amsterdam. Det er NWA som flyr, så den er grei, men jeg stussa litt på da hun sa Boeing 333. Mente hun da 767-333ER?? Har NWA den flytypen eller? Har ikke funnet det selv. Det som slo meg først var jo A-330-300, men tror ikke dem har den flytypen heller. Jeg skal da fly fra Amsterdam til Detroit, og deretter til Orlando.Hjem igjen blir det fra Orlando via Atlanta, men da med Delta Airlines. Gleder meg vaffal ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fleet

The airline operates a fleet of more than 400 aircraft including Boeing 747s, and 757s, McDonnell-Douglas DC-9s and DC-10s and Airbus A330s, A320s and A319s. Northwest also is one of the world's largest cargo airlines, operating a dedicated fleet of 14 B747 freighters. It is the only U.S. combination carrier (passenger and cargo service) to operate dedicated 747 freighters.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...