Ørjan Røberg Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Hei på dere. Jeg skal på en tur til Orlando i mars, og det jeg lurer på er hva dama i Amsterdam mente da jeg spurte om hva slags type fly jeg skulle ta fra Amsterdam. Det er NWA som flyr, så den er grei, men jeg stussa litt på da hun sa Boeing 333. Mente hun da 767-333ER?? Har NWA den flytypen eller? Har ikke funnet det selv. Det som slo meg først var jo A-330-300, men tror ikke dem har den flytypen heller. Jeg skal da fly fra Amsterdam til Detroit, og deretter til Orlando.Hjem igjen blir det fra Orlando via Atlanta, men da med Delta Airlines. Gleder meg vaffal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Joda. Northwest har både A330-200 og A330-300. Så du kommer nok ombord på en A330-300. Men hvertfald, god tur herfra, selvom der stadig er nogle måneder endnu. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Fleet The airline operates a fleet of more than 400 aircraft including Boeing 747s, and 757s, McDonnell-Douglas DC-9s and DC-10s and Airbus A330s, A320s and A319s. Northwest also is one of the world's largest cargo airlines, operating a dedicated fleet of 14 B747 freighters. It is the only U.S. combination carrier (passenger and cargo service) to operate dedicated 747 freighters. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor-Håkon Dallavara Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Sånn som det ser ut nu, så skal du mest sannsynligvis fly med Airbus 333 ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan Røberg Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Takker for alle svar, men jeg lurer fortsatt litt på hvorfor dama i Amsterdam sa "Boeing 333", men ho kan jo ta feil da . Hadde håpet på at det ble et 747 da, men Airbus 330-300 er sikkert greit fly det Vil også ønske dere alle på forumet ei riktig god jul Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 KLM 747 er så crap at det går ikke an! NWA DC-10 var myye bedre. A330 har vel personal IFE og? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan Røberg Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 KLM 747 er så crap at det går ikke an! NWA DC-10 var myye bedre. A330 har vel personal IFE og? Hei Olaf. Hva mener du med at A-330 har personal IFE?, eller for å spørre rett ut. Hva er IFE forkortelse for? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rasmus Spanne Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 IFE er en forkortelse for in flight entertainment altså personal IFE vil si egen tv skjerm i sete eller noe slikt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan Røberg Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 IFE er en forkortelse for in flight entertainment altså personal IFE vil si egen tv skjerm i sete eller noe slikt Oki...Takk for svaret Rasmus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Haabeth Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg har flydd KLM sin 747 og jeg ble meget skuffet. Fløy fra Schipol til LAX og det var helt forferdelig. Hadde ikke en gang storskjermer ombord kun små gamle tv'er med elendig kvalitet. Fløy DC10 på retur fra USA og det var faktisk mye bedre. Du skal være forøyd med A330, et fantastisk fly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.