Stian Lingås Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Hei! Ivar å jeg skal ut å fly i morgen med LN-RAI. Vi har tenkt å ta turen fra Værnes til Kvernberget (Kristiansund), kanskje via Sunndalsøra. Vi har skulle hatt med oss en person til! Første mann til "Flyet"! Prisen blir omtrent på rundt 400 - 500 kr mener jeg Ivar sa. Beklager for sen varsel! Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Jeg skal ikke være med, men: ETD og ETA ENVA? Siter
Stian Lingås Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Skrevet 8. desember 2006 Regner med avgang fra Værnes rundt klokken 10. Er ikke sikker på ankomst ennå men Ivar har det vell klart=) Siter
Jon Berg Jørgensen Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Skulle gjerne blitt med, men jeg skal fly selv i morgen EDIT: Og forresten har han booket HOF Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Jon: Driver du å tar PPL? jeg skal selv ta PPL,men har hørt at du må vente til du fyller 16? Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Nei, Du kan begynne med teori bare du kan lese og forstå stoffet. Du kan begynne å fly når du er 15. Solo når du fyller 16. Så kan du fly opp når du fyller 17. Siter
Stian Lingås Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Skrevet 8. desember 2006 Trodde det var RAI jeg^^ jaja=) samme type fly Siter
Jon Berg Jørgensen Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Jeg driver og tar PPL ja Det er samme type fly ja...får håpe motoren fungerer som den skal da, noen som vet hva som var feil forresten? når vi fikk for høyt oljetrykk Siter
Stian Lingås Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Skrevet 8. desember 2006 Håper jeg også! Hva kan skje hvis oljetrykket er for høyt og man ikke lander? Mulig flyet har vært hos Helitrans på reparasjon da=) Siter
Jon Berg Jørgensen Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Har lest om flere tilfeller der oljen har sprutet ut fra cowlingen, og da løser du jo problemet med HØYT oletrykk da Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Vi er blitt nødt til å kansellere flygningen grunnet manglende besetning.. Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Vi er blitt nødt til å kansellere flygningen grunnet manglende besetning.. LES: Ivar kommer til å ha hangover? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Hehe! Tror nok ikke det, har vært på jobb i kveld, men manglet co-pilot for retur flighten.. Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Kan du ikke fly begge veier da? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.