Martin Flikkeshaug Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=143758 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Velvel. Vil nå si det er litt sent kanskje. Veldig mange skoler setter jo stopp på utdanningen når du er 35. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Jeg tror nok han har sjekket litt selv også Olaf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Harald Martin Brattbakk (35) flytter til Daytona Beach for å bli flyger. Olaf: Tror du han flytter til Daytona Beach uten å ha snakket med skolen først? BTW. Man kan godt være 50 år og starte på dette. Alt kan kjøpes for penger, bare man har nok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Velvel. Vil nå si det er litt sent kanskje. Veldig mange skoler setter jo stopp på utdanningen når du er 35. Hvilke skoler gjør det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 EHC bla. har en brosjyre ehr hvor det står at CPL-H ikke bør begynnes på etter fylte alder 35. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 At man ikke bør starte, betyr jo ikke at skolen setter en stopper for utdannelse hvis du er eldre enn 35 år Vet flere som har startet etter 35 år og som likevel har fått seg en god jobb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Hvor lang tid tar det før en er utdannet pilot da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Rundt 1 år vel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matz Warland Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Er ikke det litt vel lite? Trodde det tok alt fra 2-4 år jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard Gangsås Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Han kan vel kjøpe all den motortiden han trenger, blir nok ikke slepekusk/fallskjermkusk i årevis. Kjenner også flere som har fått seg jobber i 35+ alderen. Lykke til HMB. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Jeg spurte Patrik Anderson hos NEAR følgende: ...så lurer jeg i midlertid om dere har noen øvre alder på deres elever....? Svar: ...Vi har ikke noen øvre aldersgrense for å komme på testing... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai R Sivertsen Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Oi oi , da er det karnsje håp for en på 47 også da??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Det lå i kortene . Var en reportasje i lokalavisen i fjor en gang hvor flyinteressen hans kom ganske tydelig fram, hvis jeg ikke husker feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 NEAR sitt opplegg er lagt til 36måneder. dvs. 3år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Ja, dreit emg ut, tenkte på CPL-H Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 NEAR sitt opplegg er lagt til 36måneder. dvs. 3år Ja, det er tilpasset 36 måneder, men du kan gjøre det mye raskere hvis du ønsker det. Du må f.eks. ikke være i USA i fulle 2 år. Jeg reiste hjem da jeg følte jeg hadde nok flytimer, 9 måneder før tiden. Er du ivrig og leser ATPL-teorien mens du er i USA, så trenger du ikke så mye tid her hjemme før du avlegger eksamene. Plutselig har du spart et par måneder på det også. Det er egentlig mest opp til hver enkelt hvor lang tid man ønsker å bruke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T F Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Flere hos oss som begynte sent... vi har en fra England som var 36 år når han sluttet i politiet og så tok sin første flytime og er nå skipper hos oss i dag etter å ha flydd i ca 10 år, og vi har en fra USA som sluttet i FBI, tok flyverutdanningen men mistet jobben i TWA etter 11. September. Han er styrmann idag, men skal snart på skipperkurs. Livserfaring og modenhet betyr ofte mye, mye mer i en ansettelsesprosess enn hva ung alder og mulighet for mange års tjeneste i selskapet har! Hilsen T Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Torbjørn det er nesten så du gir en ungdommelig 42 åring tro på at han fortsatt har en fremmtid her på jorden..he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Man har alltid en fremtid Geir, det er opp til DEG å forme den Neida, men har du lyst så er det jo ihverfall ikke for sent å prøve. NEAR feks har nytt opptak den 7. Februar. Fyll ut dette så får du svaret om du er for gammel eller ikke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.