Tom Knudsen Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Prøver denne for første gang... Får ikke aktiv lyd i com. panelet.. dvs den viser rødt under posisjonen... Frekvensen min er rød og dermed inaktiv. Position Name = ENGM_APP Frequency = 120.450 Vox Server = rw.liveatc.net Vox Channel= Prøvd både 120.450 og ENGM_APP Noen forslag ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 prøv en annen vox server? f.eks. voice.vatsim.fi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Hvorfor det.. Det funker jo som smør i ASRC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Uansett hvilken server jeg bruker så endrer den ikke farge fra rød til grønn.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Hos meg har den alltid vært rød, funker fett det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Samme her som hos Mathias. Litt lenge siden du har brukt VRC Tom? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Aldri brukt det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Aldri brukt det... Men voice vises som INOP i servinfo også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Kva ServInfo seier er ikkje noko å tenkje på i forhold til voice, her levar nemleg ServInfo sitt eiga liv... [color:"blue"] (For dem som stusser på min plutselige bruk av nynorsk; bær over med meg. Har eksamen på Torsdag, og har bestemt meg for å bruke nynorsk konsekvent til det er over. Rett meg gjerne ang. skrivefeil, men gjør det via PM, så slipper vi å avspore trådene) [/color] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 [color:"blue"] (For dem som stusser på min plutselige bruk av nynorsk; bær over med meg. Har eksamen på Torsdag, og har bestemt meg for å bruke nynorsk konsekvent til det er over. Rett meg gjerne ang. skrivefeil, men gjør det via PM, så slipper vi å avspore trådene) [/color] Nynorsk er noe herk om ikke burde prakkes på de som ikke har det som morsmål.. men lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Kva ServInfo seier er ikkje noko å tenkje på i forhold til voice, her levar nemleg ServInfo sitt eiga liv... [color:"blue"] (For dem som stusser på min plutselige bruk av nynorsk; bær over med meg. Har eksamen på Torsdag, og har bestemt meg for å bruke nynorsk konsekvent til det er over. Rett meg gjerne ang. skrivefeil, men gjør det via PM, så slipper vi å avspore trådene) [/color] Hvis det er kryss på høytaleren i servinfo så er det som oftes ikke voice Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Og hvis det er en dødningeskalle så er det noen som snakker nynorsk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Og hvis det er en dødningeskalle så er det noen som snakker nynorsk Hoho og i ATIS står det NOTAM: "make sure you have the latest verson of the wordbook" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas Mindt-Soot Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 "make sure you have the latest verson of the wordbook" Ja den kan du trenge Daniel! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.