Gå til innhold

VRC 1.1 HJELP


Tom Knudsen

Anbefalte innlegg

Kva ServInfo seier er ikkje noko å tenkje på i forhold til voice, her levar nemleg ServInfo sitt eiga liv...

 

[color:"blue"] (For dem som stusser på min plutselige bruk av nynorsk; bær over med meg. Har eksamen på Torsdag, og har bestemt meg for å bruke nynorsk konsekvent til det er over. Rett meg gjerne ang. skrivefeil, men gjør det via PM, så slipper vi å avspore trådene) [/color]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[color:"blue"] (For dem som stusser på min plutselige bruk av nynorsk; bær over med meg. Har eksamen på Torsdag, og har bestemt meg for å bruke nynorsk konsekvent til det er over. Rett meg gjerne ang. skrivefeil, men gjør det via PM, så slipper vi å avspore trådene) [/color]

 

Nynorsk er noe herk om ikke burde prakkes på de som ikke har det som morsmål.. men lykke til ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kva ServInfo seier er ikkje noko å tenkje på i forhold til voice, her levar nemleg ServInfo sitt eiga liv...

 

[color:"blue"] (For dem som stusser på min plutselige bruk av nynorsk; bær over med meg. Har eksamen på Torsdag, og har bestemt meg for å bruke nynorsk konsekvent til det er over. Rett meg gjerne ang. skrivefeil, men gjør det via PM, så slipper vi å avspore trådene) [/color]

 

Hvis det er kryss på høytaleren i servinfo så er det som oftes ikke voice ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...