Johan Holmseth Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 så nettopp på nyhetene at Bardufoss flyskole blir lakt ned hvis de ikke slår den sammen med Universitetet i tromsø.Dermed kan landets eneste Pilot skole bli lakt ned Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Ommundsen Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg bryr meg ikke så veldig egentlig.. Den var alt for dyr uansett. NEAR er tingen, og den har vi fortsatt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Landets eneste pilotskole er det vel ikke, men synd er det likevel! Håper aksjene blir solgt til UiTø, og at det blir en statlig finansiert flyskole under UiTø, slik at den fortsatt blir stående. Jeg bryr meg ikke så veldig egentlig.. Den var alt for dyr uansett. NEAR er tingen, og den har vi fortsatt Kjipt for deg den dagen du eventuelt ikke får plass på NEAR og da har en mulighet mindre som backup Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Ommundsen Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Da hadde jeg nok brukt andre alternativer enn Bardufoss skal du se.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads-Inge Otterstad Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Alle sier at den er så dyr, men det skjønner jeg ikke... Jeg kommer billigere ut ved å gå på Bardufoss enn ved noen av de andre skolene i Norge... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Planene min var nå å gå på Bardufoss,synn er det uansett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Planene min var nå å gå på Bardufoss,synn er det uansett Nå har du vel ikke akkurat dårlig tid til å finne noe annet da men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Og uansett er ikke NAC lagt ned i dette øyeblikket, håpet er der til siste slutt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Ommundsen Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hvor mange ganger er det nå ikke det har blitt sagt at NAC blir lagt ned? Det skjer nok ikke nå heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Planene min var nå å gå på Bardufoss,synn er det uansett Nå har du vel ikke akkurat dårlig tid til å finne noe annet da men... litt over 3 år har jeg på meg.men det er jo bare å håpe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.